Založ si blog

Archív: december, 2022

Dimitrij Kurjev

Na hladine rieky sa ligocú svetlá Nočné mesto je živé a žiari V otvorených dverách stál on Práve vyšiel z tanečnej sály Rozhliadol sa okolo seba Odklepol popol z cigarety A vrhol sa do ulíc…

Pokračovanie článku

Osudová žena

Si osudová žena Diabolsky príťažlivá Svojou charizmou Odzbrojuješ mužov Chcem byť tvojou Spriaznenou dušou Opojený láskou Vzlietam do výšok Aby som potom So zlomeným srdcom Dopadol na zem Je to už mnoho rokov Odkedy si ma opantala Bez teba nenájdem pokoj Som existencia dávno stratená…

Pokračovanie článku

Chyby

Napadlo mi: Aké by to bolo Keby sme boli bez chíb? Keby nik z nás nemal chibi Boli by sme všetci dokonalí… Ale bolo by potom vôbec Koho mylovať? A čým??? A načo vlastne?

Pokračovanie článku

Temno

Bývala spolu s rodičmi u nás vo vchode. Vedel som o nej len, že tento rok skončila strednú školu a zamestnala sa tu v meste.

Pokračovanie článku

Snúbenica

Kráčal som, tak ako vždy, sám Krajinou márnicou, rakovinou Blúdil, beznádejne stratený Hľadal si svoju snúbenicu Aby som sa mohol dotknúť Jej ostrých bielych zubov A oblých lícnych kostí Mohol nežne pohladiť Jej prázdne očné jamky Napokon prišiel ten čas Nakoniec sme sa našli V nemocnici, na oddelení Asistovanej samovraždy

Pokračovanie článku

Tvoja krv na mojich rukách

Láska je ako vzrušujúca hra Je možné ju hrať, je dobré ju vyhrať Víťazom sa stáva ten, kto je falošnejší Vyber si cieľ ktorý chceš dosiahnuť Chceš milovať? Alebo ubližovať? Hrám s tebou podľa tvojich pravidiel Cielim tam kde to najviac zraňuje Chcem to ja, chceš to ty, chce to Boh Aké to je? Čo pri tom cítiš? Ja necítim nič. Žiadnu ľútosť, žiadny súcit Noc […]

Pokračovanie článku

Unudenie Ježa Chrústa

Tento príbeh bude ako zlý sen.

Pokračovanie článku

Pár spomienok z detstva

Ak poznáte môj blog, tak ste si možno všimli že tu uverejňujem rôzne príbehy a poviedky. Uverejňujem tu aj poéziu, hoci som to pôvodne nemal v pláne. Ale keď ma kopne múza, tak niečo napíšem. Okrem toho som našiel aj staré básne, medzi ktorými viaceré stoja za publikovanie. Teraz som premýšľal nad svojim životom a spomenul som si na to, ako som napísal svoju prvú […]

Pokračovanie článku

Na horskom hrebeni

Na horskom hrebeni Medzi skalami Stojí lesný muž Mohutné popraskané telo Má pokryté hrčami Z trupu a hlavy Mu rastú drevené antény V rukách zviera veľký vysavač Opatrený dvoma výsuvnými Ramenami z konárov Za ním je okrúhly kôš Z ktorého vedú zväzky káblov Priamo do zeme Na druhej strane sa týči Štíhly ebenový kmeň Stojacej ženy Všetky ruky ako rebrá Má […]

Pokračovanie článku

Návšteva v zoologickej záhrade

Nadchádzajúci slnečný víkendový deň sa množstvo ľudí rozhodlo využiť na aktívny oddych. Podajedni sa vybrali k vode, iní zase na bicykloch do lesa. Veselí sa rozhodli ísť do ZOO. Bolo tam plno, ako všade v meste. Kúpili si lístky, predrali sa cez vrátnicu a pustili pomedzi pavilóny. Ešte predtým si v bufete kúpili občerstvenie; decku zmrzlinu, ocko si kúpil pivko. […]

Pokračovanie článku
785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 206
Celková čítanosť: 327674x
Priemerná čítanosť článkov: 1591x

Autor blogu