Založ si blog

Pár spomienok z detstva

Ak poznáte môj blog, tak ste si možno všimli že tu uverejňujem rôzne príbehy a poviedky. Uverejňujem tu aj poéziu, hoci som to pôvodne nemal v pláne. Ale keď ma kopne múza, tak niečo napíšem. Okrem toho som našiel aj staré básne, medzi ktorými viaceré stoja za publikovanie.

Teraz som premýšľal nad svojim životom a spomenul som si na to, ako som napísal svoju prvú báseň, ešte ako dieťa. Bola o akejsi mačke. Samozrejme, bola to hlúposť, malé dieťa ťažko napíše niečo čo by bolo dobré. Pamätám si ako som tú báseň ukázal mojej matke a aká bola skysnutá keď ju prečítala.

Matka ma v detstve a počas dospievania týrala, nič čo som urobil jej nebolo dobré. Neznášala keď sa u mňa prejavovala kreativita (ako keď som napísal tú báseň) alebo keď sa u mňa prejavila schopnosť samostatného rozhodovania.

Napríklad pamätám sa, ako sa nás učiteľka matematiky rozhodla rozdeliť do dvoch skupín – na lepších a slabších matematikárov. Ja som sa prihlásil medzi slabších. Keď to matka zistila, tak ma strašne dodrbala že čo som si to dovolil urobiť. Bola naozaj veľmi nepríjemná. Od roku 1998 s ňou nemám žiadny kontakt a je to tá najlepšia vec čo som mohol urobiť.

Milota zbila syna

26.04.2024

Milota má krátke a hrubé nohy. Ale ruky dlhé a mocné ako opica. Keď stojí mierne nahnutá dopredu, hojdajú sa popri jej trupe ako také kladivá. Prenesme sa v tejto chvíli do jej bytu. Jej psy driemu v kúte. Mladšia dcéra štvornožkuje po zemi. Staršia hrá varechou na radiátore. Milota vojde do kúpeľne, kde nájde syna. Ten ju chytí za lem šiat a povie: mamina, ukáž mi [...]

Milota a jej frajer Viluško

25.04.2024

Milota je slobodná matka. Otec jej detí pracuje ako robotník v Rakúsku a o svoju rodinu má minimálny záujem. Keďže jej chýbal chlap, našla si frajera. Volá sa Viluško. Vysoký je asi meter päťdesiat, a hoci má iba tridsať rokov, hlavu má plešatú ako koleno. Viluško je bitkár, keď navštívi krčmu, tak sa v nej vždy pobije. Najviac ho dráždia ľudia ktorí majú na hlave [...]

Písanie o mojej hrdinke Milote – mužské a ženské spermie

24.04.2024

Milota telefonuje so svojou priateľkou Violou. Kde teraz si? Spýta sa jej. Som v meste, odpovie Viola. A ja som na byte, prezradí Milota. Ide ma trafiť šľak z mojej mamy, zdôverí sa priateľke Viola. Keď som chodila s mojim chlapom, tak sa ma stále pýtala, kedy sa za neho vydám. Keď som sa za neho vydala, tak sa ma stále pýtala, kedy budeme mať dieťa. Keď sa mi narodila dcéra, [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 211
Celková čítanosť: 333543x
Priemerná čítanosť článkov: 1581x

Autor blogu