Založ si blog

Archív: december, 2023

Moje plastikové dobrodružstvá – najlepšie modely v mojom kitníku

Najprv vysvetlenie – kitník – zásoba nasyslených plastikových modelov ktoré čakajú na postavenie. Ja ako každý poriadny modelár mám svoj kitník a v ňom nasyslené modely. Sú to väčšinou lietadlá v mierke 1/72. Čo sa týka tej mierky, tak keď som sa pred niekoľkými rokmi vracal k modelárstvu, rozmýšľal som aj nad inými mierkami, napríklad nad 1/48, ktorá je […]

Pokračovanie článku

Tajomstvo Prigožinovej smrti odhalené. Zabil ho Putinov človek

Samozrejme že oficiálna ruská verzia o Prigožinovej smrti, podľa ktorej sa on a jeho spolucestujúci na palube lietadla hrali s granátmi, je hlúposť. V skutočnosti dal Prigožina zabiť tajomník ruskej rady bezpečnosti Nikolaj Patrušev. S odvolaním sa na zdroje zo spravodajských služieb o tom informoval denník The Wall Street Journal. Putin o pláne na likvidáciu Prigožina vedel […]

Pokračovanie článku

Timurove sprostosti

Minule som tu písal o Viktorovi Timurovi. Podľa Wikipédie je to slovenský „filozof“, narodený v roku 1938. Zaujala ma jeho kniha Neznáme dejiny, ktorá je nabitá hlúposťami. Napríklad v Rusku našli 800 miliónov rokov starý sarkofág v ktorom bola dokonale zachovaná tridsaťročná žena. Tá bola uložená v akejsi tekutine, ktorá sa po otvorení sarkofágu behom […]

Pokračovanie článku

Moje plastikové dobrodružstvá – MiG-21MF v 1/72 od Eduardu

Tento rok bol pre mňa úspešný modelársky rok. Po dvadsiatich piatich rokoch som sa vrátil k stavaniu plastikových modelov. Tak ako v období dospievania, staval som lietadlá v mierke 1/72. Počas tohto roku sa mi ich podarilo postaviť osem. Posledný postavený model je MiG-21MF od Eduardu. Je to krásny kit, ktorý sa veľmi dobre stavia. Má krásny povrch s jemným negatívnym rytím […]

Pokračovanie článku
Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 213
Celková čítanosť: 335330x
Priemerná čítanosť článkov: 1574x

Autor blogu