Založ si blog

Archív: november, 2023

Marián Kočner má mlsný jazýček

Marián Kočner sa v leopoldovskom väzení pochytil s Mikulášom Černákom. Väzni dostali palacinky, ktoré sa Kočnerovi zdali byť príliš hrubé. Kočner sa palacinky rozhodol vrátiť do kuchyne, kde mal v tom čase služby Černák. Toho sa arogantné správanie dotklo a vyústilo to k hádke odsúdených. Ja by som k tomu len dodal, že Marián Kočner si asi neuvedomuje, ako dobre sa […]

Pokračovanie článku

Rozdiel medzi vierou v UFO a náboženstvami

Podľa UFO kontaktérov vo vesmíre žijú mimozemšťania. Títo mimozemšťania podľa nich existujú vo fyzickom svete. Vraj vytvorili staré civilizácie. V súčasnosti udržujú kontakt s vládami niektorých krajín, ale tie nám to taja. Samozrejme, zlí Američania nám to taja z egoistických dôvodov, lebo kontakt s mimozemšťanmi sa snažia využiť na mocenské ciele, dobrí Rusi […]

Pokračovanie článku

Viktor Timura je rusofilný, antisemitský, a antikresťanský spisovateľ

Jeho kniha Neznáme dejiny, je zmesou rusofilných, antisemitských a ufologických hlúpostí. Obraz o tejto knihe som si utvoril tak, že som si prečítal niektoré jej časti, a počúval som čo mi rozprával človek, ktorý ju má rozčítanú a berie ju veľmi vážne. Píše sa tam napríklad to, že kolískou svetovej civilizácie je Rusko, lebo etniká ktoré vytvorili najstaršie […]

Pokračovanie článku

Chským?

Pokračovanie článku

Portrét politika (uhádnite ktorého)

Trochu sa mi chveli ruky, keď som kreslil tohto politického a duchovného velikána. No ale všetko dobre dopadlo a obrázok je tu. Uhádnete ktorý politik je na ňom zobrazený?

Pokračovanie článku

Jedlá ktoré podávajú v ruských väzniciach

V predchádzajúcom článku som napísal, že väzňov v ruských väzniciach napchávajú pšeničnou kašou, čo nie je pravda. Aby som to napravil, v tomto článku vymenujem sedem špecialít, ktoré podávajú v ruských väzniciach. Prvou je foie gras, čo je husacia pečienka, na chlebe brioche s trochou cibule a figovým džemom. Chutí vynikajúco. Druhou špecialitou podávanou v […]

Pokračovanie článku

Sedemdesiatšesťročná starká udala mladú Rusku

Ďalšia správa o človeku ktorého zavreli za to že mal kritický postoj voči vojne na Ukrajine. Súd v Petrohrade poslal na sedem rokov do väzenia tridsaťtriročnú ruskú umelkyňu Alexandru Skočilenkovú za to, že v obchode vymenila niekoľko cenoviek za protivojnové odkazy. Je mi jej veľmi ľúto, že dostala tak veľa za takú blbosť, no ale v Rusku nič neobvyklé. Podľa […]

Pokračovanie článku

Otrasná skúsenosť s tlačiarňou HP DeskJet 2720e

Potreboval som vytlačiť nejaký dokument, preto som kúpil tlačiareň. Vybral som HP, lebo kedysi dávno som mal laptop tejto značky a bol som s ním spokojný. Tlačiareň mala aj skener, čo som považoval za plus, lebo som chcel skenovať obrázky. Keď som prišiel domov a pokúsil sa tlačiareň spojazdniť, prišlo trápenie. Inštalácia software potrebného k tlačiarni bola […]

Pokračovanie článku

Smiešne tresty za pohryzenie psom

Čítal som tu na Pravde článok o hroznej skúsenosti 35 ročnej bežkyne, ktorú napadli a pohrýzli traja psi. Otrasný zážitok, po ktorom ostanú jazvy na tele aj na duši. Keď som čítal že majiteľovi psov hrozí trest jeden rok, tak mnou lomcoval hnev. Žijeme v krajine kde psy sú posvätné. Keď terorizujú široké okolie štekaním, tak máte problém donútiť majiteľa psov […]

Pokračovanie článku

Poľní maršáli v akcii

Poľný maršál je typom osobnosti podľa Myers-Briggs typológie. Títo ľudia sú veľmi často arogantní a snažia sa zo všetkého vytĺcť maximálny zisk pri minimálnych nákladoch. Typickým poľným maršálom bol Stalin a typickou ukážkou jeho arogancie bolo, keď pri debate o pápežovi reagoval otázkou: A koľko divízií má ten pápež? Ak sa dozviem že niekto pridával do […]

Pokračovanie článku
Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 213
Celková čítanosť: 335447x
Priemerná čítanosť článkov: 1575x

Autor blogu