Založ si blog

Archív: február, 2024

Moje plastikové dobrodružstvá – Arado Ar 96B v 1/72 od Special Hobby

Môj druhý dokončený model v tomto roku. Arado Ar 96B v 1/72 od Special Hobby. Pár slov o kite: Je to starší shortrun. Nebola to úplne ľahká stavba, ale dalo sa to postaviť. Čo sa mi na ňom páči: Pekný číry diel ktorý dobre pasuje na svoje miesto, resinové diely z ktorých som použil vrtuľový kužeľ a kolesá, lepty, z ktorých som použil prístrojovky a pásy, pekné […]

Pokračovanie článku

Good looking loser

Good looking loser, alebo dobre vyzerajúci skrachovanec, je typ muža. Väčšinou zarába veľmi málo, často je zadĺžený a požičiava si peniaze. Dokáže však zbaliť každú ženu, lebo dobre vyzerá. Poznal som jedného takého good looking losera, ktorý v ľudovej škole umenia učil deti hrať na gitare, a býval u mamičky. Zbalil každú ženu. Každej však z neho začalo […]

Pokračovanie článku

Najhoršia blogerka je Mária Malinová

Pri mapovaní extrémizmu na internete, človek narazí na bizarných ľudí. Medzi takých patrí Mária Malinová. Písať začínala na SME, bola tam dlhé roky. Ja som ju v tom čase nesledoval, takže sa nebudem vyjadrovať k tomu čo vtedy publikovala. Viem že na SME ju vyradili z výberu a potom prešla na Pravdu. Keď som začal čítať jej blogy, tak som si všimol že do nich […]

Pokračovanie článku
Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 228
Celková čítanosť: 378048x
Priemerná čítanosť článkov: 1658x

Autor blogu