Založ si blog

Archív: júl, 2023

Už viem koho budem voliť

V dnešnej komplikovanej situácii (vojna na Ukrajine) mi nie je jedno, akým smerom sa bude uberať naša krajina. Nechcem aby tu vládli arogantni mafiánski, nacistickí a proruskí politici. Preto sa zúčastním volieb a dám svoj hlas Progresívnemu Slovensku. Táto strana nie je ideálna ale v súčasnej situácii pre mňa predstavuje najmenšie zlo. Takže pôjdem voliť a hodím to […]

Pokračovanie článku

Výber z mojej obľúbenej hudby – Night Club – Gossip

V dnešnom článku predstavím kapelu Night Club. Kapela vznikla v roku 2012 v Los Angeles v Kalifornii. Tvoria ju Mark Brooks a Emily Kavanaugh. Kapela hrá elektronickú hudbu. Prvý singel, Lovestruck, vydali v júli 2012. K dnešku majú na konte tri štúdiové albumy, jeden soundtrack, osem singlov a sedemnásť videoklipov. Vyberám od nich pesničku Gossip, z albumu Die Die Lullaby z […]

Pokračovanie článku

Pomočený v jedálenskom vozni

Po trati medzi Bratislavou a Košicami sa ženie rýchlik. Vezie sa v ňom pán Panáčik, asi sedemdesiatročný starý pán. Sedí na svojom mieste v kupé a číta Zem a vek. Náhle do kupé vojde ďalší starý pán, pán Lopatka, kamarát pána Panáčika z vojenčiny. Obaja páni sa srdečne zvítajú. To je ale náhoda!, zvolal pán Panáčik, dvadsať rokov sme sa nevideli, ako sa máte? […]

Pokračovanie článku

Svoj život mám pevne vo svojich rukách

Teraz Vám v krátkosti porozprávam, čo som bol za človeka. Aký som bol spočiatku hlúpy, ako neskôr zmúdrel a napokon všetko pochopil. Kedysi dávno ma všetci poznali ako vzorné dieťa, no počas dospievania sa začali problémy. Strednú školu sa mi ešte podarilo dokončiť. Zmaturoval som, ale nedostal sa na vysokú. Dal som si predsavzatie že to skúsim znova, o rok, a že počas […]

Pokračovanie článku

Letný tábor

Keď mi rodičia povedali, že ma dajú do letného tábora, tak som ich prosila aby to nerobili, lebo som mala predtuchu že sa mi tam stane niečo zlé. Ale oni trvali na tom, že musím ísť, lebo ja som pre nich bola vždy len bremenom, a oni využívali každú príležitosť keď sa ma mohli zbaviť, čo len na týždeň. Na začiatku prázdnin ma tam zaviezli. Cesta bola dlhá, lebo to […]

Pokračovanie článku

Putin sa bojí ísť na summit BRICS v Juhoafrickej republike

Na Putina v marci 2023 Medzinárodný trestný súd so sídlom v Haagu vydal zatykač kvôli vojne na Ukrajine. Putin mal v auguste vycestovať do Juhoafrickej republiky na summit BRICS. Dlho nebolo jasné či pôjde alebo nepôjde. Nakoniec to dopadlo tak že nepôjde. Je jasné že sa tam bojí ísť, lebo má strach že by ho zatkli.

Pokračovanie článku

V Rusku zavreli ďalšieho kritika Kremľa

Igor Girkin Strelkov, ruský radikál, bývalý príslušník FSB a veliteľ vojakov na Donbase. Posledných deväť rokov žil v Rusku a vyjadroval sa k rôznym témam. Podporoval vojnu Ruska proti Ukrajine, ale kritizoval spôsob akým Rusko túto vojnu vedie. Dlho mu všetko prechádzalo beztrestne. Ale zdá sa že už prekročil únosnú mieru. Po tom čo vyhlásil že Rusko neprežije […]

Pokračovanie článku

Alzák úchylák

Všetky dievčatá zo základnej školy ho poznali. Volali ho Alzák úchylák, pretože bol malý a zelený. Keď stretol v parku školáčku a boli tam sami dvaja, tak sa pred ňou odhalil a ukázal jej svoje prirodzenie. Takto to bolo mnoho rokov. Potom si na neho počkal otec jedného z dievčat a zbil ho. Potom Alzák úchylák kamsi zmizol a už ho viac nik nevidel. Kolovali o ňom rôzne […]

Pokračovanie článku

Obrázky Bratislavy

V Bratislave som žil medzi rokmi 1998 a 2011. Nemám na toto mesto dobré spomienky. Mal som tam nekonečné problémy so susedmi a so spolubývajúcimi na podnájmoch, mal som problémy s psychicky narušenými ľuďmi, ktorí mi bezdôvodne robili zle, bol som veľmi osamelý. V tomto článku uverejňujem dva obrázky, ktoré som uverejnil ako ilustrácie k jednej z mojich poviedok, ktorá je […]

Pokračovanie článku

Koncert

Každý kto má rád hudbu a kultúru, sa dnes večer chystá do mestského koncertného domu na významnú kultúrnu udalosť. Budú tam hrať romantický koncert pre klavír a orchester od Karla Gustáva Schnitzela. Zvečerieva sa, vstupenky sú už dávno vypredané, a nedočkaví milovníci hudby sedia v hľadisku. Hudobníci ladia nástroje, a sálou sa rozlieha ich kvílenie. Napokon sa […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 212
Celková čítanosť: 335072x
Priemerná čítanosť článkov: 1581x

Autor blogu