Archív: jún, 2023

Za všetkým hľadaj západ

V minulosti sa hovorilo: za všetkým hľadaj ženu. Teraz sa hovorí: za všetkým hľadaj západ. Napríklad vždy keď sa Rusom začalo dariť, tak zlý západ ich vmanipuloval do nejakej vojny, aby ich poškodil. Oni sú takí chudáčikovia nesvojprávni, západ si s nimi robí čo chce. Aj teraz ich vmanipuloval do vojny na Ukrajine. Ako vedia naši osvietenci, tam Rusi nebojujú proti […]

Pokračovanie článku

Rusom to že Rusko vedie vojnu proti Ukrajine vlastne ani nevadí

Keď Rusko zaútočilo na Ukrajinu, tak som s napätím sledoval čo sa bude diať, čakal som či sa v Rusku objaví nejaké hnutie proti vojne. Nič sa nestalo, žiadne protesty. Celkom to chápem, protestovať v Rusku je nebezpečné, keď tam vojnu nazvete vojnou, tak vás zavrú. Ľudia ktorí nejakým spôsobom prejavili nesúhlas s vojnou na Ukrajine, sú ojedinelé prípady, režim ich […]

Pokračovanie článku

Ruskí policajti si trúfajú iba na slabších

Keď v Rusku protestujú obyčajní ľudia, napríklad proti vojne na Ukrajine, tak policajtom nerobí problém týchto ľudí šikanovať, biť, zatvárať. Preto v Rusku nehrozí zmena k lepšiemu. Lebo keď sa objavia ľudia, normálni ľudia, ktorí by túto zmenu chceli, tak príslušníci silových zložiek ich zadusia. Obyčajných ľudí sa ruskí policajti neboja. Ale keď sa vzbúril […]

Pokračovanie článku

Prigožinova rebélia ukázala slabosť režimu v Rusku

Rusi si to predstavovali tak, že keď začnú vojnu proti Ukrajine, tak sa im Ukrajinci budú vzdávať tak, ako sa vzdávali Afgánci Talibanu, a za pár dní budú mať Ukrajinu pod kontrolou. Nestalo sa tak a udial sa presný opak. Vzbúrenec Prigožin sa vydal na cestu do Moskvy. Nikto mu nekládol odpor v jeho ťažení, postupoval bleskovou rýchlosťou. A Putin a jemu blízki ľudia čo […]

Pokračovanie článku

Ľudia ktorí dusia talenty

Kedysi dávno som vyrábal pastierske píšťalky. (Keby ste chceli vedieť ako vyzerali, tak tu sú ich fotky, a tu je návod na ich výrobu plus ukážka mojej hry na drevenú priečnu flautu.) Samozrejme že som ich chcel predávať. Išiel som teda do ÚĽUVU a tam som stretol jednu tetulu, ktorá sa voči mne správala nepriateľsky, bola arogantná a neverila mi že som píšťalku ktorú […]

Pokračovanie článku

Melekova kniha o skialpinizme bola jednou z najhorších kníh čo som čítal

Keď som bol mladší a zdravší, som sa venoval skialpinizmu. Nelyžoval som extrémne terény, chodil som bežné turistické trasy, ako hrebeň Veľkej Fatry, z Chopku na Ďumbier a potom dole na Trangošku a podobne. V čase keď môj záujem o tento šport vrcholil, známy slovenský skialpinista vydal o skialpinizme knihu. Keď som si túto knihu kúpil, prišlo veľké sklamanie. Text v […]

Pokračovanie článku
Izrael zaútočil na Irán. USA vyzývajú Iráncov, aby útok neopätovali. Údery hlásia aj zo Sýrie

Izrael zaútočil na Irán. USA vyzývajú Iráncov, aby útok neopätovali. Údery hlásia aj zo Sýrie

26.10.2024 06:00

Izraelská armáda uviedla, že v noci na sobotu zaútočila na vojenské ciele v Iráne. V iránskej metropole opakovane zneli výbuchy.

Spŕška nadávok a chaos vo velení: Ruskí vojaci hovoria pohŕdavo o Severokórejčanoch

Spŕška nadávok a chaos vo velení: Ruskí vojaci hovoria pohŕdavo o Severokórejčanoch

26.10.2024 16:00

Ruskí vojaci o tých z KĽDR hovorili na nahrávke vulgárnym spôsobom ako o "pos*atých Číňanoch."

Danko chce priniesť olympijské hry do Šamorína. Nezbláznili sme sa, je to reálne, povedal šéf SNS

Danko chce priniesť olympijské hry do Šamorína. Nezbláznili sme sa, je to reálne, povedal šéf SNS

26.10.2024 12:15

Danko chce spolupracovať na športovom megaprojekte s Maďarskom.

ONLINE: ISW: Putin sa snaží zakryť neschopnosť znovu dobyť Kurskú oblasť, zveličuje ukrajinské straty

ONLINE: ISW: Putin sa snaží zakryť neschopnosť znovu dobyť Kurskú oblasť, zveličuje ukrajinské straty

26.10.2024 07:30

Nečakajte, že sa vojna skončí, keď sa bojujúce strany začnú medzi sebou rozprávať, tvrdí Andrij Jermak, šéf Zelenského kancelárie.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 237
Celková čítanosť: 403667x
Priemerná čítanosť článkov: 1703x

Autor blogu