Založ si blog

Rusom to že Rusko vedie vojnu proti Ukrajine vlastne ani nevadí

Keď Rusko zaútočilo na Ukrajinu, tak som s napätím sledoval čo sa bude diať, čakal som či sa v Rusku objaví nejaké hnutie proti vojne. Nič sa nestalo, žiadne protesty. Celkom to chápem, protestovať v Rusku je nebezpečné, keď tam vojnu nazvete vojnou, tak vás zavrú. Ľudia ktorí nejakým spôsobom prejavili nesúhlas s vojnou na Ukrajine, sú ojedinelé prípady, režim ich šikanuje a buď ich vyštvú, alebo ich zatvoria. Keďže v západných krajinách žije veľké množstvo Rusov, bol som zvedavý či nejaké protesty proti vojne nebudú tam. Zaujímalo ma či nejaké demonštrácie nebudú v Nemecku, alebo v Českej republike. A nič. Rusom to že Rusko vedie proti Ukrajine vojnu vlastne ani veľmi nevadí, oni sa cítia ohrození západným svetom a myslia si že Rusko sa takýmto spôsobom bráni. Skôr sa im nepáči že vojnu vedú nedostatočne efektívne a nevedia ju vyhrať. Myslím že v tomto ich myslení je niečo choré.

Ty špatúch!

01.05.2024

Keď som chodil do posledného ročníka na strednej škole, býval som na priváte. Cestou do školy som sa zvykol zastaviť na jednom mieste a zapáliť si. Raz keď som tam fajčil, videl som okolo prechádzať dievča asi tak staré ako ja, ktoré (ako som zistil neskôr) chodilo do školy pre mentálne a sociálne zaostalé deti. Pamätám si že keď išla okolo mňa, tak na mňa gánila [...]

Milota a jej deti

28.04.2024

Milota má prenajatý jednoizbový byt. Žije v ňom s tromi malými deťmi a dvoma psami. Ani chvíľu u nich nie je pokoj. Deti pobehujú po byte, dupú, kričia, hádžu hračky o zem, vozia sa na odrážadle po plávajúcej podlahe. Ako som už písal, Milotu spoznáte podľa divého medvedieho pohľadu. Hlas ktorý má, sa k tomuto jej divému pohľadu dokonale hodí. Má silný a veľmi [...]

Milota a jej demenciou postihnutá babička

27.04.2024

Milotinej babičke začína demencia. Keď niečo robí, tak to nikdy nedokončí, zabúda, keď rozpráva, nevie nájsť správne slová, býva často dezorientovaná a nevie kde je. Milota však našla spôsob, ako priebeh choroby u nej spomaliť. Tým zázračným prostriedkom je tanec. Ten odbúrava stres, dvíha náladu, a zlepšuje zdravie, fyzické aj psychické. Keď Milotina babička [...]

Mikrofón / Novinár / Žurnalistika /

Slovensko sa v rebríčku slobody médií prepadlo o 12 miest. Prvé skončilo Nórsko, posledná Eritrea, Rusko si polepšilo

03.05.2024 08:17

Slobodu tlače na celom svete ohrozujú práve tí, ktorí by mali byť jej garantmi, teda vlády a politické orgány krajín, varuje organizácia Reportéri bez hraníc.

Jekaterina Sobjanukova

Najbohatšia poslankyňa označila nezamestnaných Rusov za červy a rada by ich videla v pracovných táboroch

03.05.2024 08:00

Jelena Sobkaňuková tvrdí, že veľa ľudí nechce robiť. Bola preto zvedavá, čo si myslia ostatní poslanci o táboroch smutne známych zo Stalinovho obdobia.

Európsky parlament / Europarlament /

Opozícia dvakrát prehrala, pred eurovoľbami však Progresívci v prieskumoch dominujú. Zamieša kartami strašenie vojnou a kritika únie?

03.05.2024 06:05

Európske voľby môžu zmeniť politickú mapu v koalícii. Ide o Andreja Danka.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 214
Celková čítanosť: 338327x
Priemerná čítanosť článkov: 1581x

Autor blogu