Založ si blog

Archív: január, 2024

Moje plastikové dobrodružstvá – Dornier Do 27 v mierke 1/72 od Special Hobby

Môj prvý blogový článok v tomto roku bol o modelárstve, dnes budem v písaní o ňom pokračovať. Hneď na začiatku januára som začal stavať, vybral som si Dornier Do 27 od Special Hobby. Zopár informácií o lietadle: Je to lietadlo nemeckého konštruktéra Claudiusa Dorniera, ktorý po Druhej svetovej vojne založil v Španielsku leteckú továreň OTEDA. V nej v polovici […]

Pokračovanie článku

Extrémne zlá skúsenosť s Packetou

Keď som pred pár dňami urobil nákup v jednom eshope, zadal som ako spôsob doručenia Packetu. Urobil som to v naivnej viere že prebrať zásielku bude jednoduché, že mi bude stačiť zadať nejaký pin ktorý mi príde v SMS a priložiť kartu k snímaču. Keď prišla zásielka do Z-BOXU v mieste kde bývam, prišiel mi aj mail a vtedy som si uvedomil že budú problémy. Ako zlý vtip […]

Pokračovanie článku

Ako na nový rok, tak po celý rok – moje papierové dobrodružstvá – Bývalý špitální kostel svatého Jana Evangelisty v Švihove

Keď som si na mojom starom blogu prezeral články o modelárstve, zistil som že som nenapísal o jednom peknom papierovom modeli, ktorý sa mi podarilo postaviť. Bolo to v lete 2022, keď som staval vystrihovačky. Názov modelu o ktorom je tento článok je Bývalý špitální kostel svatého Jana Evangelisty v Švihove v mierke 1/160. Tu musím napísať že keď som si v deväťdesiatych […]

Pokračovanie článku
884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

26.07.2024 06:00

Kyjev chce ľudí, ktorí boli odsúdení za kolaboráciu s Ruskom, vymieňať za zajatých Ukrajincov.

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

26.07.2024 06:00

Minister obrany priamo hovorí, že šetriť na takom dôležitom strategickom projekte sa neoplatí.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 228
Celková čítanosť: 377957x
Priemerná čítanosť článkov: 1658x

Autor blogu