Založ si blog

Extrémne zlá skúsenosť s Packetou

Keď som pred pár dňami urobil nákup v jednom eshope, zadal som ako spôsob doručenia Packetu. Urobil som to v naivnej viere že prebrať zásielku bude jednoduché, že mi bude stačiť zadať nejaký pin ktorý mi príde v SMS a priložiť kartu k snímaču. Keď prišla zásielka do Z-BOXU v mieste kde bývam, prišiel mi aj mail a vtedy som si uvedomil že budú problémy. Ako zlý vtip mi pripadalo, keď v maili bolo v jednom riadku napísané že všetko čo potrebujem na vyzdvihnutie zásielky je platobná karta, a hneď pod tým bolo že potrebujem mať smartfón s bluetooth a GPS, nainštalovanú aplikáciu Packeta, a rovnaké telefónne číslo ako v objednávke. Písalo sa tam že ešte pred vyzdvihnutím zásielky ju musím zaplatiť cez aplikáciu Packeta. Tak som si teda stiahol tú aplikáciu a pokúsil sa zaplatiť cez ňu. Skoro ma porazilo. Toto platenie bol extrémne zdĺhavý a užívateľsky nepriateľský proces. Stále to odo mňa chcelo nejaké nové údaje, heslá a kódy. Stále mi to písalo že som zadal niečo zle. Keď som si už myslel že sa tá prekliata platba podarila, napísalo mi to že sa nejakú stránku nepodarilo načítať a tam sa to celé zaseklo. Už som ďalej nevládal a rezignoval som. Celá aplikácia Packeta mi pripadá ako sprostý podvod a výsmech. Ako výsmech a zlý vtip mi pripadá aj to že keď som si vygúglil ako prebieha platba cez packetu, tak na ich webe boli napísané iba nekonkrétne bláboly o tom aké je to jednoduché a nebolo tam ani slova o tom ako to naozaj prebieha, aké je to komplikované a užívateľsky nepriateľské. Po tejto zlej skúsenosti viem že Packetu už nikdy nepoužijem. Je to najväčšia hlúposť s akou som sa za posledné roky stretol.

K svojej zlej skúsenosti by som ešte dodal, že aj komunikácia s Packetou je otrasná. Písal som im cez kontaktný formulár, že zásielku nie som schopný prevziať a pýtal som sa ich, či mi ju nemôžu doručiť inak, a ignorovali ma. Volať som im neskúšal, ale ľudia čo to robili písali že namiesto živého operátora tam je len automat, a je to zbytočné.

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Dvesto medveďov do Bratislavy

07.05.2024

Ďalší incident s medveďom. Pobehoval po ulici v Očovej. Podľa nejakých aktivistov z Facebooku bol šofér auta mentálny chudák, lebo hnal zviera pred sebou, ešte si ho aj nahrával a nevenoval sa riadeniu vozidla. Vraj keby medveď niekomu ublížil bola by to jeho vina. Asi ten šofér mal zastaviť, vystúpiť z auta, a nechať sa medveďom doráfať. Mne pri čítaní tých riadkov [...]

bytča, polícia

Predbežné výsledky pitvy vylúčili cudzie zavinenie smrti muža, ktorého telo našli v derivačnom v kanáli v Bytči

11.05.2024 09:50

V súčasnosti polícia vykonáva potrebné úkony, ktorých cieľom je zistiť totožnosť muža.

slnečná búrka, Nemecko

Zem zasiahla najsilnejšia slnečná búrka za dve desiatky rokov

11.05.2024 08:40

Najsilnejšia slnečná búrka za viac ako dve desaťročia zasiahla v piatok Zem, pričom na oblohe vyvolala veľkolepé svetelné predstavenia.

Severná Kórea, raketomet, KĽDR

KĽDR má nový salvový raketomet, Kim dozeral na ostrý test

11.05.2024 07:52

Severná Kórea vybaví svoju armádu od tohto roka novým salvovým raketometom kalibru 240 milimetrov, uviedli tamojšie štátne médiá.

vojna na Ukrajine, Ľvov, drony

ONLINE: Smer Charkov? Rusi otvorili nový front

11.05.2024 07:30, aktualizované: 09:35

Rusko zrejme otvorilo nový front vo vojne, ktorá trvá už viac ako dva roky. Ukrajinské velenie neverí, že Rusi majú sily na dobytie Charkova.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 217
Celková čítanosť: 344311x
Priemerná čítanosť článkov: 1587x

Autor blogu