Založ si blog

Putin sa bojí ísť na summit BRICS v Juhoafrickej republike

Na Putina v marci 2023 Medzinárodný trestný súd so sídlom v Haagu vydal zatykač kvôli vojne na Ukrajine.

Putin mal v auguste vycestovať do Juhoafrickej republiky na summit BRICS. Dlho nebolo jasné či pôjde alebo nepôjde. Nakoniec to dopadlo tak že nepôjde.

Je jasné že sa tam bojí ísť, lebo má strach že by ho zatkli.

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Keď Milota dá postrážiť deti mame

08.05.2024

Milota občas dáva svoje deti postrážiť mame. Jej mama má päťdesiat rokov a spoznáte ju podľa toho že má krátke biele vlasy a postavu ako široký rozkysnutý chlap. Býva v starom, polorozpadnutom dome, ktorý je vedľa skládky odpadu. V kuchyni má veľké čierne kukučkové hodiny, ktoré robia hlasné tik-tak a každú hodinu z nich vyskočí kukučka a zakuká počet hodín. [...]

medved

Expert Haring kritizuje video z Očovej: Medveďa autom zatlačili do dediny. Nehorázne

10.05.2024 12:58

„Napriek tomu, že je to malý medveď, má zuby a pazúry, mohol by niekoho zraniť,“ dodal.

húfnica BIA, delostrelecký systém, 155 mm

Slovenské zbrane vzbudili v Malajzii záujem, húfnica je vo finále: Kaliňák ju prišiel podporiť

10.05.2024 12:45

Hlavný bojový tank Malajzie nesie zbraňový systém, ktorý pochádza z Dubnice nad Váhom.

Európsky parlament / Europarlament /

Sondáž predikuje účasť v eurovoľbách na úrovni 40 %, ochotných prísť je 62 % Slovákov

10.05.2024 12:05

Naopak, určite by sa eurovolieb nezúčastnilo deväť percent opýtaných a skôr nie ďalších 15 %.

Taiwan, David Nan-yang Lee

Taiwanský predstaviteľ: Z nášho zastúpenia vo WHO by získala aj Čína

10.05.2024 12:02

Taiwan by sa rád zapojil ako pozorovateľ do práce Svetového zdravotníckeho zhromaždenia (WHA), ktoré sa stretne v dňoch 27. mája až 1. júna.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 218
Celková čítanosť: 344388x
Priemerná čítanosť článkov: 1580x

Autor blogu