Založ si blog

Najhoršia blogerka je Mária Malinová

Pri mapovaní extrémizmu na internete, človek narazí na bizarných ľudí. Medzi takých patrí Mária Malinová.

Písať začínala na SME, bola tam dlhé roky. Ja som ju v tom čase nesledoval, takže sa nebudem vyjadrovať k tomu čo vtedy publikovala. Viem že na SME ju vyradili z výberu a potom prešla na Pravdu.

Keď som začal čítať jej blogy, tak som si všimol že do nich kopíruje celé články, ktoré nájde niekde na webe, všimol som si že je ťažké rozoznať kde sa končia cudzie texty ktoré kopíruje do svojich článkov, a kde sa začínajú jej vlastné slová.

Malinová veľmi aktívne píše aj do diskusií na blogu Pravdy. Jej diskusné príspevky sú ešte horšie ako jej blogy, sú veľmi zmätočné, máte obrovský problém pochopiť čo vlastne chcela povedať. Vždy však musí mať posledné slovo  a keď na ňu niekto reaguje, tak stále generuje nové a nové zmätočné diskusné príspevky.

Čo sa týka jej blogových článkov, ona nemá rada migrantov a slniečkárov, pamätám si ako sa v jednom článku navážala do slniečkársky zameraných novinárov. Napísala že oni podporujú migráciu preto, lebo nevyzerajú ako poriadni chlapi, majú z toho komplexy a tak sa spoločnosti mstia podporou migrácie.

To bola pointa jej textu, ktorý bol tak ako ostatné, napísaný veľmi nekonzistentne a zmätočne. Pamätám si ako tam o jednom novinárovi napísala že keď si ostrihá vlasy, tak mu z hlavy nič nezostane.

Po čase ju vyradili z titulky blogov aj tu na Pravde. Ona sa potom zradikalizovala, stále je veľmi aktívna v diskusiách, ľuďom v nich bežne nadáva do hlupákov a podobne.

Inak jeden diskutér jej napísal že ju spoznala jej kolegyňa učiteľka, podľa nej Malinová učí hudobnú výchovu na základnej škole v Kežmarku. Ona na to reagovala tak že to poprela a tvrdila že to je iná Malinová. Ja si myslím že klamala.

Toto je z mojej strany všetko, myslím si že ona je bezkonkurenčne najhoršia blogerka na Pravde a možno v celej slovenskej blogosfére. Potom dlho dlho nič a až potom nasledujú ďalší blogeri.

 

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Keď Milota dá postrážiť deti mame

08.05.2024

Milota občas dáva svoje deti postrážiť mame. Jej mama má päťdesiat rokov a spoznáte ju podľa toho že má krátke biele vlasy a postavu ako široký rozkysnutý chlap. Býva v starom, polorozpadnutom dome, ktorý je vedľa skládky odpadu. V kuchyni má veľké čierne kukučkové hodiny, ktoré robia hlasné tik-tak a každú hodinu z nich vyskočí kukučka a zakuká počet hodín. [...]

Steve Bannon

Trumpov exporadca Bannon neuspel s odvolaním v kauze pohŕdania Kongresom

10.05.2024 16:44

Teraz mu hrozí, že si trest bude musieť odpykať.

Zbraň, pištoľ, náboj, vražda, výstrel

Počas vyučovania na spolužiakov a učiteľa vytiahol atrapu pištole, voči 17-ročnému mladíkovi zakročila polícia

10.05.2024 16:18

Policajti v Trnave predpoludním zasahovali proti 17-ročnému študentovi jednej zo stredných škôl.

Branislav Zurian, Matúš Šutaj Eštok,

V Česku je na sankčnom zozname, ušiel na Slovensko. PS žiada vnútro konať v prípade proruského špióna

10.05.2024 14:49

Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok vraj žiadne ohrozenie nevidí a konať nebude.

bytča

Pri Bytči vylovili mŕtvolu muža, údajne mal spútané ruky

10.05.2024 14:32

Obhliadajúca lekárka predbežne nevylúčila cudzie zavinenie.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 218
Celková čítanosť: 344474x
Priemerná čítanosť článkov: 1580x

Autor blogu