Založ si blog

Tvoja krv na mojich rukách

Láska je ako vzrušujúca hra
Je možné ju hrať, je dobré ju vyhrať
Víťazom sa stáva ten, kto je falošnejší
Vyber si cieľ ktorý chceš dosiahnuť
Chceš milovať? Alebo ubližovať?

Hrám s tebou podľa tvojich pravidiel
Cielim tam kde to najviac zraňuje
Chcem to ja, chceš to ty, chce to Boh

Aké to je? Čo pri tom cítiš?
Ja necítim nič. Žiadnu ľútosť, žiadny súcit

Noc žiari. Hviezdy hovoria…
Naladený na frekvencii vrahov
Na svojom aute sa ženiem tmou
S rukami zababranými od tvojej krvi

 

Za bránou smrti na mňa už čakajú
Zlí duchovia ktorí si ma odnesú

Moja hrdinka Milota – pilotný článok o mojej hrdinke

23.04.2024

Vážení čitatelia, neprehliadnite tento článok! Venujem v ňom pozornosť jednej veľmi zaujímavej osobnosti. Už som sa o nej, mimochodom, raz zmienil, v jednom zo svojich predchádzajúcich blogov. Dnes o nej napíšem opäť. (Dúfam že toto nebude posledný článok o nej, ale že to bude úvodný text z dlhšej série, kde budem písať rôzne epizódy z jej života.) A teraz ju [...]

Medvedica v Bratislave napadla pipinu (moja fikcia)

22.04.2024

Po jednom z bratislavských sídlisk vidíme kráčať mladú, krásnu a sebavedomú ženu, pipinu. Má gélové nechty, zvodné kačacie pery, umelé mihalnice a nosí výrazný makeup. Veľmi hrdá je na svoj zadok v ktorom má voperované dva obrovské silikónové implantáty. Je taký veľký, že kvôli nemu nedokáže ležať na chrbte, a nosiť môže iba legíny, lebo žiadne iné [...]

Medveď v Bratislave naháňal hipstera (moja fikcia)

18.04.2024

Niekde v Bratislave: Mladý, asi tridsaťročný muž s hustou bradou a účesom čo vyzerá ako keby sa mu niekto vykakal na hlavu, si dal vegánske rizoto a sójový drink vo svojom obľúbenom podniku. Potom vyšiel von a vystrel sa na lavičke. Vytiahol tablet, prstom lenivo hladil displej. Takto, nehybne, iba s prstom jemne kĺzajúcim po obrazovke tabletu, tam ležal asi hodinu. Pohľad na [...]

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36, aktualizované: 13:08

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Russia Ukraine War Struggling Farmer

Zelenskyj umožňuje stíhať veľkých gaunerov. Ministra podozrievajú, že okradol štát o hektáre pôdy

23.04.2024 12:18

Skupina organizovaného zločinu na čele so šéfom vládneho agrorezortu podľa vyšetrovateľov ukradla pozemky v celkovej hodnote 6,85 milióna eur.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 208
Celková čítanosť: 330449x
Priemerná čítanosť článkov: 1589x

Autor blogu