Založ si blog

Dimitrij Kurjev

Na hladine rieky sa ligocú svetlá
Nočné mesto je živé a žiari
V otvorených dverách stál on
Práve vyšiel z tanečnej sály
Rozhliadol sa okolo seba
Odklepol popol z cigarety
A vrhol sa do ulíc…

Výber z mojej obľúbenej hudby – dnes niečo od The Orb

27.03.2024

Pokračujem v písaní o hudbe deväťdesiatych rokov. Vtedy, v časoch mojej mladosti som počúval The Orb, britskú kapelu hrajúcu elektronickú hudbu. Myslím si že The Orb mali svoje najlepšie roky práve v deväťdesiatych rokoch, vtedy vydali svoje najlepšie albumy, ako napríklad The Orb’s Adventures Beyond The Ultraworld (1991), U.F.Orb (1992), Orbus Terrarum (1995), Orblivion [...]

Výber z mojej obľúbenej hudby – dnes niečo od The Prodigy

25.03.2024

Dnes sa vraciam do deväťdesiatych rokov, do čias keď som bol školák. Počúval som vtedy The Prodigy. Mal som rád ich druhý album, Music for the Jilted Generation. Keď niekto povie The Prodigy, tak mi ako prvé zídu na um pesničky ako No Good, Their Law, alebo Woodoo People. Myslím si že tento album má zvuk ktorý je pre nich charakteristický. Alebo teda aspoň pre mňa je to tak, [...]

Chudák medveď, v Liptovskom Mikuláši nebol dobrovoľne

22.03.2024

Tak podľa jedného zoológa máme agresívneho medveďa z Liptovského Mikuláša vlastne ľutovať. On je chudák, ktorý tam nebol dobrovoľne. Agresívne zviera ktoré treslo labou či pohrýzlo piatich ľudí, vrátane desaťročného dievčaťa, mohol vyplašiť napríklad pes. Musel to byť naozaj hrôzostrašný pes, keď toho medveďa dohnal až do Liptovského Mikuláša, ktorý sa [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 09:06

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 198
Celková čítanosť: 312954x
Priemerná čítanosť článkov: 1581x

Autor blogu