Založ si blog

Chudák medveď, v Liptovskom Mikuláši nebol dobrovoľne

Tak podľa jedného zoológa máme agresívneho medveďa z Liptovského Mikuláša vlastne ľutovať. On je chudák, ktorý tam nebol dobrovoľne. Agresívne zviera ktoré treslo labou či pohrýzlo piatich ľudí, vrátane desaťročného dievčaťa, mohol vyplašiť napríklad pes.

Musel to byť naozaj hrôzostrašný pes, keď toho medveďa dohnal až do Liptovského Mikuláša, ktorý sa nachádza v centrálnej časti Liptovskej kotliny, pomerne ďaleko od nízkotatranských lesov.

Zoológ v rozhovore pre Pravdu povedal, že agresivitu medveďa môže zvýšiť aj bolesť zubov. Tak keď nabudúce medveď niekoho zmrzačí, môžeme to ospravedlniť tým, že ho boleli zuby.

 

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Dvesto medveďov do Bratislavy

07.05.2024

Ďalší incident s medveďom. Pobehoval po ulici v Očovej. Podľa nejakých aktivistov z Facebooku bol šofér auta mentálny chudák, lebo hnal zviera pred sebou, ešte si ho aj nahrával a nevenoval sa riadeniu vozidla. Vraj keby medveď niekomu ublížil bola by to jeho vina. Asi ten šofér mal zastaviť, vystúpiť z auta, a nechať sa medveďom doráfať. Mne pri čítaní tých riadkov [...]

Výbor obrana bezpečnosť, migaľ, gašpar, grendel

Pri bombových hrozbách mohlo ísť podľa Gašpara aj Grendela o testovanie

11.05.2024 15:18

Politici sa vyjadrili aj k odvolávaniu ministeriek zdravotníctva a kultúry.

medveď, laba

Pri Očovej odstránili problémovú medvedicu, bol pri tom aj Huliak

11.05.2024 14:28

Ide už o druhú elimináciu medveďa v katastrálnom území obce Očová.

Izrael Palestína Gaza Rafah Evakuácia

Izrael vyzval na ďalšie evakuácie na východe Rafahu, aj na severe Pásma Gazy

11.05.2024 12:23

Podľa odhadov izraelskej armády už oblasť Rafahu opustilo 300 000 Palestínčanov.

polárna žiara, aurora borealis

Nebeské divadlo tancujúceho svetla. Polárnu žiaru videli ľudia aj nad Slovenskom. Zopakuje sa v noci?

11.05.2024 12:00

Slovákom sa naskytol v noci zriedkavý pohľad na polárnu žiaru.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 217
Celková čítanosť: 344404x
Priemerná čítanosť článkov: 1587x

Autor blogu