Založ si blog

Výber z mojej obľúbenej hudby – dnes niečo od The Prodigy

Dnes sa vraciam do deväťdesiatych rokov, do čias keď som bol školák. Počúval som vtedy The Prodigy.

Mal som rád ich druhý album, Music for the Jilted Generation. Keď niekto povie The Prodigy, tak mi ako prvé zídu na um pesničky ako No Good, Their Law, alebo Woodoo People.

Myslím si že tento album má zvuk ktorý je pre nich charakteristický. Alebo teda aspoň pre mňa je to tak, že keď niekto vysloví názov tejto britskej formácie, tak mi napadnú vyššie uvedené skladby.

Mám rád aj ich prvý album, Experience, ktorý nie je taký temný ako druhý, a je viac v štýle tanečnej hudby zo začiatku deväťdesiatych rokov.

Z tohto albumu je aj skladba ktorú vyberám do dnešného článku. Volá sa Death of the Prodigy Dancers. Prajem príjemné počúvanie.

Milota a jej demenciou postihnutá babička

27.04.2024

Milotinej babičke začína demencia. Keď niečo robí, tak to nikdy nedokončí, zabúda, keď rozpráva, nevie nájsť správne slová, býva často dezorientovaná a nevie kde je. Milota však našla spôsob, ako priebeh choroby u nej spomaliť. Tým zázračným prostriedkom je tanec. Ten odbúrava stres, dvíha náladu, a zlepšuje zdravie, fyzické aj psychické. Keď Milotina babička [...]

Milota zbila syna

26.04.2024

Milota má krátke a hrubé nohy. Ale ruky dlhé a mocné ako opica. Keď stojí mierne nahnutá dopredu, hojdajú sa popri jej trupe ako také kladivá. Prenesme sa v tejto chvíli do jej bytu. Jej psy driemu v kúte. Mladšia dcéra štvornožkuje po zemi. Staršia hrá varechou na radiátore. Milota vojde do kúpeľne, kde nájde syna. Ten ju chytí za lem šiat a povie: mamina, ukáž mi [...]

Milota a jej frajer Viluško

25.04.2024

Milota je slobodná matka. Otec jej detí pracuje ako robotník v Rakúsku a o svoju rodinu má minimálny záujem. Keďže jej chýbal chlap, našla si frajera. Volá sa Viluško. Vysoký je asi meter päťdesiat, a hoci má iba tridsať rokov, hlavu má plešatú ako koleno. Viluško je bitkár, keď navštívi krčmu, tak sa v nej vždy pobije. Najviac ho dráždia ľudia ktorí majú na hlave [...]

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 212
Celková čítanosť: 335064x
Priemerná čítanosť článkov: 1580x

Autor blogu