Tajomstvo Prigožinovej smrti odhalené. Zabil ho Putinov človek

Samozrejme že oficiálna ruská verzia o Prigožinovej smrti, podľa ktorej sa on a jeho spolucestujúci na palube lietadla hrali s granátmi, je hlúposť.

V skutočnosti dal Prigožina zabiť tajomník ruskej rady bezpečnosti Nikolaj Patrušev. S odvolaním sa na zdroje zo spravodajských služieb o tom informoval denník The Wall Street Journal.

Putin o pláne na likvidáciu Prigožina vedel a nenamietal proti tomu. Lídra wagnerovcov zabili tak že pod krídlo jeho lietadla nastražili bombu, ktorá vybuchla keď lietadlo letelo z Moskvy do Petrohradu.

Zo zbierania húb sa stáva adrenalínový šport – medveď zabil ďalšieho človeka

05.10.2024

Žijem v horách a rád chodím na huby. Teraz, po intenzívnych septembrových dažďoch začali rásť. Počas posledného týždňa som bol tri krát v lese, a zakaždým som sa vrátil so slušným úlovkom. Pre jedného hubára sa však tento koníček stal osudným. Päťdesiatpäťročného muža, ktorý sa pohyboval v Nízkych Tatrách, v katastri obce Hybe, napadol medveď a spôsobil mu [...]

Opozičného aktivistu rieši polícia, za to že napísal, že Fica mali trafiť do čela

04.10.2024

Včera som tu čítal článok, z ktorého som sa dozvedel, že polícia vyšetruje prívrženca opozície, lebo napísal že Fica trafili zle, že ho mali trafiť do čela. Policajti mu počas domovej prehliadky našli tabuľu hanby, na ktorej boli fotografie ním kritizovaných politikov a k nim krátke texty. Súčasťou tabule bola aj fotka Matoviča a nápis opozícia spojte sa! V článku [...]

Moje papierové dobrodružstvá – stavba tanku LT vz. 38 + fotky

01.10.2024

Kúpil som si papierový model československého tanku Lt vz. 38 od Pavla Bestra a začal som ho stavať. Na titulnom liste je napísané že vystrihovačka je určená pre pokročilých modelárov. Pri tom som si spomenul, ako som v deväťdesiatych rokoch postavil dva tanky ktoré vyšli v časopise ABC, Leopard a T-34. Keď porovnám tento model s tými, tak čo sa týka detailnosti, sú na [...]

Jahja Sinwár

VIDEO: Sám v zdemolovanom byte. Po drone hodil palicou. Posledné zábery zabitého vodcu Hamasu Sinwára

18.10.2024 09:10

Izraelská armáda zverejnila zábery z dronu, ktoré podľa nej zobrazujú posledné sekundy života vodcu palestínskej teroristickej organizácie Hamas.

francúzsko, záplavy

Francúzsko postihli silné záplavy, v Paríži zabil muža padajúci strom

18.10.2024 08:30

Silný dážď zapríčinil v niektorých častiach Francúzska záplavy, evakuácie a viedol k uzavretiu diaľnic a železničných tratí.

Očkovanie / Očkovanie bez registrácie / Vakcína /

Na očkovanie proti COVID-19 sa čaká aj niekoľko týždňov, termíny sa prideľujú podľa veku

18.10.2024 08:00

Covid je na vzostupe, no dostať sa k očkovaniu je dosť náročné

Libanon Hizballáh Izrael útoky Bejrút

Hizballáh oznámil novú eskalačnú fázu vo vojne proti Izraelu

18.10.2024 07:15

Libanonské hnutie zároveň vyhlásilo, že po prvý raz proti izraelským vojakom nasadilo presne navádzané strely.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 237
Celková čítanosť: 402233x
Priemerná čítanosť článkov: 1697x

Autor blogu