Založ si blog

Niektorí ľudia závidia ešte aj špinu za nechtami

Všimol som si v poslednej dobe taký trend, písať o Ukrajincoch spôsobom, aby to vyvolávalo závisť. Niektorí blogeri o nich píšu ako o zbabelcoch ktorí utekajú pred vojnou, píšu že zatiaľ čo my drieme za nízke platy, oni majú luxusné autá a byty, vraj prečo idú k nám, keď v tých častiach Ukrajiny ktoré nie sú zasiahnuté vojnou všetci normálne žijú, ako keby tam žiadna vojna nebola… Z toho čo som si prečítal mám dojem že niektorí Ukrajincom závidia ešte aj to že je u nich tá vojna. Je tu jedna blogerka, ktorá ich nenávidí a píše o nich presne takýmto spôsobom. Ukrajinského prezidenta nazvala kyjevským pajácom, zameriava sa na prípady keď nejakí Ukrajinci vyvolali bitku, alebo výtržnosť, píše o nich tak aby sme sa ich báli, snaží sa v ľuďoch vyvolať odpor voči nim. Takýchto ľudí nie je málo. Spoločné majú to že kritizujú Ukrajincov za to že sa bránia ruskej agresii. Ale toho kto vojnu na Ukrajine vyvolal, Rusko, to si nedovolia skritizovať ani za svet.

Atentát odhaľuje zlo ktoré v nás je

16.05.2024

Na atentát na Fica promptne zareagovala jedna blogerka. Táto blogerka nenávidí duševne chorých ľudí, a je nimi doslova posadnutá. Ako čerešne z torty si vyberá prípady keď nejaký duševne chorý človek spácha zločin a potom o duševne chorých píše ako o nebezpečných indivíduách, ktorých sa máme báť. V skutočnosti iba mizivá časť duševne chorých pácha trestné [...]

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Obit Buell Pulitzers

Sekundy paľby na Reagana sa podobali na streľbu proti Ficovi. Atentáty na svetoznámych lídrov: kto prežil a koho zabili?

16.05.2024 20:35

Podobne ako na Roberta Fica aj na Ronalda Reagana si páchateľ počkal pred budovou. Aj vtedy ochranka nedokázala zabrániť atentátu.

juraj c. strelec

Policajné hliadky a šokovaní susedia. Čo hovoria o atentátnikovi na Fica ľudia, ktorí ho poznajú

16.05.2024 20:00

Podľa zistení Pravdy amatérsky básnik z Levíc, ktorý päťkrát vystrelil na premiéra, svojím konaním poriadne zaskočil nielen svojich známych, ale aj rodinných príslušníkov.

drogy, metamfetamín, Sinaloa

Španielska polícia zhabala 1,8 tony metamfetamínu mexického kartelu Sinaloa

16.05.2024 19:07

Ide o historicky najväčšie zachytenie metamfetamínu v Španielsku a druhé najväčšie v Európe.

Čaputová, Pellegrini, Fico, vyhlásenie, atentát

Atentát ako dôsledok polarizácie? Nájdeme cestu k upokojeniu a nie k zhoršeniu situácie?

16.05.2024 19:00

Najvyšší čas zatiahnuť ručnú brzdu. Atentát na premiéra Roberta Fica otriasol spoločnosťou a jej súdržnosťou. Bude to pre nás budíčkom? Upokojujme napätie slušným dialógom.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 218
Celková čítanosť: 348734x
Priemerná čítanosť článkov: 1600x

Autor blogu