Založ si blog

Konšpiračné teórie a konšpirační teoretici

Dnes som sa zamyslel nad tým aké veľké množstvo ľudí verí konšpiračným hlúpostiam. O židovskom sprisahaní o zlatej miliarde a podobne. Konšpirátori čítajú Zem a vek, kde sa v tom čo si myslia utvrdzujú.

Nedávno som počul jedného konšpirátora sťažovať sa na suché leto. Že také letá kedysi nebývali. Vraj za to môžu Američania. Majú v Kanade základňu, na ktorej je zariadenie ktorým je možné ovplyvňovať počasie. Robia to preto lebo chcú napadnúť Rusko. Ale boja sa ruskej zimy.

Zdražovanie elektriny, plynu, potravín, to je voda na ich mlyn, to všetko ich utvrdzuje v tom že majú pravdu. Sú z nich v poslednej dobe veľkí rusofilovia. Putin je pre nich geniálny politik, ktorého veľmi obdivujú.

Čo sa týka situácie na Ukrajine, konšpirátori v tom majú jasno. Rusi nedokážu zvíťaziť, lebo Američania Ukrajinu vojensky podporujú. Ak by to nerobili, je dávno porazená. A samozrejme, Ameriku riadia židia. Konšpirátori nenávidia židov, Američanov, Ukrajincov.

Jedna vec ktorú nikdy nepochopím je, kde sa v nich berie tá nenávisť. Druhá vec ktorú nikdy nepochopím je kde sa v nich berie tá potreba neustále o tých svojich veciach rečniť a otravovať nimi ľudí okolo seba.

Výber z mojej obľúbenej hudby – dnes niečo od The Orb

27.03.2024

Pokračujem v písaní o hudbe deväťdesiatych rokov. Vtedy, v časoch mojej mladosti som počúval The Orb, britskú kapelu hrajúcu elektronickú hudbu. Myslím si že The Orb mali svoje najlepšie roky práve v deväťdesiatych rokoch, vtedy vydali svoje najlepšie albumy, ako napríklad The Orb’s Adventures Beyond The Ultraworld (1991), U.F.Orb (1992), Orbus Terrarum (1995), Orblivion [...]

Výber z mojej obľúbenej hudby – dnes niečo od The Prodigy

25.03.2024

Dnes sa vraciam do deväťdesiatych rokov, do čias keď som bol školák. Počúval som vtedy The Prodigy. Mal som rád ich druhý album, Music for the Jilted Generation. Keď niekto povie The Prodigy, tak mi ako prvé zídu na um pesničky ako No Good, Their Law, alebo Woodoo People. Myslím si že tento album má zvuk ktorý je pre nich charakteristický. Alebo teda aspoň pre mňa je to tak, [...]

Chudák medveď, v Liptovskom Mikuláši nebol dobrovoľne

22.03.2024

Tak podľa jedného zoológa máme agresívneho medveďa z Liptovského Mikuláša vlastne ľutovať. On je chudák, ktorý tam nebol dobrovoľne. Agresívne zviera ktoré treslo labou či pohrýzlo piatich ľudí, vrátane desaťročného dievčaťa, mohol vyplašiť napríklad pes. Musel to byť naozaj hrôzostrašný pes, keď toho medveďa dohnal až do Liptovského Mikuláša, ktorý sa [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 198
Celková čítanosť: 312824x
Priemerná čítanosť článkov: 1580x

Autor blogu