Založ si blog

Keď. . .

Keď zmizne dym nad komínom
Vtedy oheň začína dohárať
Keď ti na gitaru hrám a spievam
Cítim sa ako John Lennon
Keď ma kopne múza do gulí
Tak som KO

Láska moja drahá, pomôž mi
Povedz, že tu pri mne si
Ja s tebou cítim sa ľahšie
Keď ti hrám a spievam
Ó darling, stay with me
Forever…

Moja hrdinka Milota – pilotný článok o mojej hrdinke

23.04.2024

Vážení čitatelia, neprehliadnite tento článok! Venujem v ňom pozornosť jednej veľmi zaujímavej osobnosti. Už som sa o nej, mimochodom, raz zmienil, v jednom zo svojich predchádzajúcich blogov. Dnes o nej napíšem opäť. (Dúfam že toto nebude posledný článok o nej, ale že to bude úvodný text z dlhšej série, kde budem písať rôzne epizódy z jej života.) A teraz ju [...]

Medvedica v Bratislave napadla pipinu (moja fikcia)

22.04.2024

Po jednom z bratislavských sídlisk vidíme kráčať mladú, krásnu a sebavedomú ženu, pipinu. Má gélové nechty, zvodné kačacie pery, umelé mihalnice a nosí výrazný makeup. Veľmi hrdá je na svoj zadok v ktorom má voperované dva obrovské silikónové implantáty. Je taký veľký, že kvôli nemu nedokáže ležať na chrbte, a nosiť môže iba legíny, lebo žiadne iné [...]

Medveď v Bratislave naháňal hipstera (moja fikcia)

18.04.2024

Niekde v Bratislave: Mladý, asi tridsaťročný muž s hustou bradou a účesom čo vyzerá ako keby sa mu niekto vykakal na hlavu, si dal vegánske rizoto a sójový drink vo svojom obľúbenom podniku. Potom vyšiel von a vystrel sa na lavičke. Vytiahol tablet, prstom lenivo hladil displej. Takto, nehybne, iba s prstom jemne kĺzajúcim po obrazovke tabletu, tam ležal asi hodinu. Pohľad na [...]

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 208
Celková čítanosť: 330655x
Priemerná čítanosť článkov: 1590x

Autor blogu