Založ si blog

Sankcie uvalené na Rusko nefungujú

Keď Rusko zaútočilo na Ukrajinu, západ v reakcii na to na Rusko uvalil sankcie. Cieľom sankcií malo byť Rusko donútiť aby sa z Ukrajiny stiahlo.

Bol som presvedčený si že to tak je, až do chvíle kým som si tu neprečítal článok Zákaz vývozu ruskej motorovej nafty je globálna hrozba.

Dávnejšie som čítal inde, že ruské firmy zarábali na vývoze nafty do zahraničia, v dôsledku čoho chýbala nafta v Rusku. Tak Rusi zakázali vývoz nafty.

V článku Pravdy sa píše že ruský zákaz by mohol prehĺbiť nedostatok palív na globálnom trhu.

Myslel som si, že keď sú na Rusko uvalené sankcie, tak to znamená úplný zákaz obchodu s Ruskom. A oni si veselo do sveta vyvážajú ropné produkty.

Keď ich vývoz zakážu, tak to na nás bude mať negatívny dopad.

Ale to znamená že my Rusko potrebujeme, nedokážeme s ním neobchodovať.

Tým pádom sú sankcie uvalené na túto krajinu iba prázdne slovo.

Atentát odhaľuje zlo ktoré v nás je

16.05.2024

Na atentát na Fica promptne zareagovala blogerka Ištvánová. Táto blogerka nenávidí duševne chorých ľudí, a je nimi doslova posadnutá. Ako čerešne z torty si vyberá prípady keď nejaký duševne chorý človek spácha zločin a potom o duševne chorých píše ako o nebezpečných indivíduách, ktorých sa máme báť. V skutočnosti iba mizivá časť duševne chorých pácha [...]

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

handlová, fico, atentát

NAKA obvinila osobu, ktorá sa mala vyhrážať ministrovi a poslancom cez sociálnu sieť

18.05.2024 15:10

Prokurátor sa stotožnil s podnetom polície na vzatie obvineného do väzby, rozhodne o nej súd.

andrej danko

SNS očakáva stanovisko od Smeru k účasti na stretnutí v Prezidentskom paláci

18.05.2024 12:13

SNS nepodporuje okrúhly stôl za účasti lídra hnutia Slovensko Igora Matoviča.

SR voľby24 prezident kandidáti debata 1. kolo BAX

Matovič v kontexte atentátu na premiéra vyzýva ministra Šutaja Eštoka na odstúpenie

18.05.2024 11:44

Šutaj Eštok by mal podľa Matoviča „vytiahnuť hlavu z piesku", prijať za to zodpovednosť a odstúpiť aj z úcty k samotnému Ficovi.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 218
Celková čítanosť: 349191x
Priemerná čítanosť článkov: 1602x

Autor blogu