Založ si blog

Obrázky Bratislavy

V Bratislave som žil medzi rokmi 1998 a 2011. Nemám na toto mesto dobré spomienky. Mal som tam nekonečné problémy so susedmi a so spolubývajúcimi na podnájmoch, mal som problémy s psychicky narušenými ľuďmi, ktorí mi bezdôvodne robili zle, bol som veľmi osamelý. V tomto článku uverejňujem dva obrázky, ktoré som uverejnil ako ilustrácie k jednej z mojich poviedok, ktorá je o živote v Bratislave.

Obrázky sú kresba fixkou, na papieri formátu A4.

Atentát odhaľuje zlo ktoré v nás je

16.05.2024

Na atentát na Fica promptne zareagovala blogerka Ištvánová. Táto blogerka nenávidí duševne chorých ľudí, a je nimi doslova posadnutá. Ako čerešne z torty si vyberá prípady keď nejaký duševne chorý človek spácha zločin a potom o duševne chorých píše ako o nebezpečných indivíduách, ktorých sa máme báť. V skutočnosti iba mizivá časť duševne chorých pácha [...]

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Europarlament / Europoslanci /

Voľby do europarlamentu by vyhrali progresívci pred Smerom a Hlasom, ukázal prieskum

20.05.2024 20:13

Pätnásť mandátov by si rozdelilo sedem strán.

Assange

Assange sa môže odvolať proti vydaniu do USA, rozhodol súd

20.05.2024 19:37

Ak by sudcovia rozhodli v prospech vydania, Assangeove právne možnosti v Británii by sa vyčerpali.

biely prášok, hasiči, antrax

V Revúcej evakuovali budovu pošty pre nájdenú obálku s bielym práškom. Mala byť adresovaná Dankovi

20.05.2024 19:11

Na miesto prišli hasiči, polícia aj experti z Kontrolného chemického laboratória.

vláda, ministri, bezpečnostná rada

Vláda musí naďalej plniť svoj program, zhodla sa koaličná rada

20.05.2024 18:29, aktualizované: 19:22

Vláda musí naďalej plniť svoje programové vyhlásenie v tempe, ktoré nastavil premiér Fico, oznámil Smer.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 218
Celková čítanosť: 349807x
Priemerná čítanosť článkov: 1605x

Autor blogu