Založ si blog

Ľudia ktorí dusia talenty

Kedysi dávno som vyrábal pastierske píšťalky. (Keby ste chceli vedieť ako vyzerali, tak tu sú ich fotky, a tu je návod na ich výrobu plus ukážka mojej hry na drevenú priečnu flautu.) Samozrejme že som ich chcel predávať. Išiel som teda do ÚĽUVU a tam som stretol jednu tetulu, ktorá sa voči mne správala nepriateľsky, bola arogantná a neverila mi že som píšťalku ktorú som jej doniesol ukázať, naozaj vyrobil ja. To sú ľudia ktorí dusia talenty. Takíto ľudia v živote nič hodnotné nevytvorili, ale sú na pozícii kde rozhodujú o iných, napríklad či budú môcť predávať svoje výrobky, či dostanú dotáciu na knihu a podobne.

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Dvesto medveďov do Bratislavy

07.05.2024

Ďalší incident s medveďom. Pobehoval po ulici v Očovej. Podľa nejakých aktivistov z Facebooku bol šofér auta mentálny chudák, lebo hnal zviera pred sebou, ešte si ho aj nahrával a nevenoval sa riadeniu vozidla. Vraj keby medveď niekomu ublížil bola by to jeho vina. Asi ten šofér mal zastaviť, vystúpiť z auta, a nechať sa medveďom doráfať. Mne pri čítaní tých riadkov [...]

vojna na Ukrajine, Antony Blinken, Kyjev

ONLINE: Nový ruský minister obrany: Máme za úlohu zvíťaziť, ale s minimálnymi stratami

15.05.2024 06:00

Chceme zvíťaziť, ale s minimálnymi ľudskými stratami, uviedol nový ruský minister obrany Belousov. Podrobnosti o stratách obe strany konfliktu nezverejňujú.

izrael protivzdusny system BARAK MX

Slovensko kúpi protivzdušnú obranu od Izraela. Kaliňák odletí vyjednávať o zmluve na šesť batérií systému Barak

15.05.2024 06:00

Slovensko je v záverečnej fáze rokovaní o nákupe systému protivzdušnej obrany stredného dosahu. Slovenská vláda má v pláne nákup šiestich batérií

Charkov, Ukrajina.

Ukrajinská protivzdušná obrana už proti ruským raketám nestíha

15.05.2024 06:00

Mali uzavrieť nebo nad Ukrajinou. No systémy protivzdušnej obrany, ktoré má Kyjev k dispozícii, už len s námahou odolávajú ruským raketám.

Soňa Hanzlovičová

Hanzlovičová: Problém s odbornosťou vyučovania máme, odkedy ruštinu začala nahrádzať angličtina

15.05.2024 05:00

Slabá kvalita vyučovania sa do veľkej miery odzrkadľuje aj na samotných žiakoch. Ako sa vyrovnať s národnou vedomostnou tragédiou?

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 217
Celková čítanosť: 347290x
Priemerná čítanosť článkov: 1600x

Autor blogu