Založ si blog

Melekova kniha o skialpinizme bola jednou z najhorších kníh čo som čítal

Keď som bol mladší a zdravší, som sa venoval skialpinizmu. Nelyžoval som extrémne terény, chodil som bežné turistické trasy, ako hrebeň Veľkej Fatry, z Chopku na Ďumbier a potom dole na Trangošku a podobne.

V čase keď môj záujem o tento šport vrcholil, známy slovenský skialpinista vydal o skialpinizme knihu. Keď som si túto knihu kúpil, prišlo veľké sklamanie. Text v nej tvorili iba také obyčajné všeobecné informácie, ktoré som dávno vedel z internetu. Nenašiel som tam nič zaujímavé, žiadnu pridanú hodnotu.

Okrem toho kniha bola nekvalitne vytlačená a rozpadávala sa. Už ju ani nemám. Vyhodil som ju.

Atentát odhaľuje zlo ktoré v nás je

16.05.2024

Na atentát na Fica promptne zareagovala jedna blogerka. Táto blogerka nenávidí duševne chorých ľudí, a je nimi doslova posadnutá. Ako čerešne z torty si vyberá prípady keď nejaký duševne chorý človek spácha zločin a potom o duševne chorých píše ako o nebezpečných indivíduách, ktorých sa máme báť. V skutočnosti iba mizivá časť duševne chorých pácha trestné [...]

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Čína, Peking, Si Ťin-pching, Vladimir Putin

Vytvoríme svetovú spravodlivosť, vojnu treba riešiť politicky, vyhlásil čínsky líder po stretnutí s Putinom

16.05.2024 10:48

Čína dúfa, že do Európy sa čoskoro vráti mier a stabilita a bude v tomto ďalej zohrávať konštruktívnu úlohu, povedal čínsky líder.

SR Handlová vláda výjazdové rokovanie streľba Fico TNX

Nemecké médiá sa pýtajú, čo stálo za útokom na Fica: K polarizácii prispel aj on sám

16.05.2024 10:06

Verejnoprávna televízia ARD uviedla, že slovenská spoločnosť je extrémne polarizovaná.

kaliňák, fico, lapuníková, atentát

Stav premiéra Fica je stabilizovaný, ale stále vážny, povedal Kaliňák. Strelca obvinili z úkladnej vraždy

16.05.2024 08:21, aktualizované: 10:47

Postrelený premiér ešte v stredu podstúpil operáciu.

Handlová, atentátnik, streľba, Fico

Parlament zmĺkol, zakázali návštevy. Paralyzovaný môže byť až do júna, pripustil Žiga. Fica označil za kamaráta

16.05.2024 08:00

Žiga si vie predstaviť, že sa body programu z aktuálnej schôdze presunú na jún.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 218
Celková čítanosť: 348358x
Priemerná čítanosť článkov: 1598x

Autor blogu