Založ si blog

Odchod mladých a talentovaných ľudí urýchli úpadok Ruska

Keď žijete v Rusku, tak máte dve možnosti. Buď budete držať hubu a krok, a nechajú vás na pokoji, alebo sa ozvete a vyjadríte svoju nespokojnosť s Putinovým režinom, s vojnou na Ukrajine, a vtedy vám začnú znepríjemňovať život a buď vás zatvoria, alebo vás donútia ujsť. Takto z Ruska vyhnali už obrovské množstvo mladých, talentovaných ľudí, ktorí nesúhlasili s Putinovým režimom a vojnou na Ukrajine. Rusku budú títo ľudia chýbať. Ich odchod urýchli celkový úpadok krajiny.

Ty špatúch!

01.05.2024

Keď som chodil do posledného ročníka na strednej škole, býval som na priváte. Cestou do školy som sa zvykol zastaviť na jednom mieste a zapáliť si. Raz keď som tam fajčil, videl som okolo prechádzať dievča asi tak staré ako ja, ktoré (ako som zistil neskôr) chodilo do školy pre mentálne a sociálne zaostalé deti. Pamätám si že keď išla okolo mňa, tak na mňa gánila [...]

Milota a jej deti

28.04.2024

Milota má prenajatý jednoizbový byt. Žije v ňom s tromi malými deťmi a dvoma psami. Ani chvíľu u nich nie je pokoj. Deti pobehujú po byte, dupú, kričia, hádžu hračky o zem, vozia sa na odrážadle po plávajúcej podlahe. Ako som už písal, Milotu spoznáte podľa divého medvedieho pohľadu. Hlas ktorý má, sa k tomuto jej divému pohľadu dokonale hodí. Má silný a veľmi [...]

Milota a jej demenciou postihnutá babička

27.04.2024

Milotinej babičke začína demencia. Keď niečo robí, tak to nikdy nedokončí, zabúda, keď rozpráva, nevie nájsť správne slová, býva často dezorientovaná a nevie kde je. Milota však našla spôsob, ako priebeh choroby u nej spomaliť. Tým zázračným prostriedkom je tanec. Ten odbúrava stres, dvíha náladu, a zlepšuje zdravie, fyzické aj psychické. Keď Milotina babička [...]

maďarská polícia

V Maďarsku zadržali tínedžera, ktorý chcel zabíjať v mešite a vysielať to naživo

02.05.2024 14:37

Kriminalisti identifikovali chlapca v priebehu niekoľkých hodín.

šefčovič maroš

Európa konečne dýcha oboma pľúcami. Veľké rozšírenie EÚ bol koniec bývalého rozdelenia kontinentu, povedal Šefčovič

02.05.2024 14:18

Fakt, že sa spájame do veľkej európskej rodiny, všetci čo sa zúčastnili toho podujatia, boli veľmi dojatí a tešili sa na novú etapu, uviedol, Šefčovič.

SR Bratislava Rada Bezpečnostná Zasadnutie Mimoriadne BAX

Šutaj Eštok odmieta, že by štátne funkcie boli odmenou pre darcov Hlasu

02.05.2024 13:24

Šutaj Eštok nevidí problém v tom, aby funkciu zastával niekto, kto podporil Hlas, ak spĺňa kvalifikačné kritériá.

UA Vojak / UA Armáda / Bachmut / Doneck /

Macron: Keby Rusko prelomilo front, je možné vyslať na Ukrajinu vojakov

02.05.2024 13:01

Štáty NATO podľa neho najprv tiež vylučovali vyslanie tankov a lietadiel na Ukrajinu, neskôr ale zmenili názor.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 214
Celková čítanosť: 338104x
Priemerná čítanosť článkov: 1580x

Autor blogu