Založ si blog

V Rusku polícia zadržala cukrárku, ktorá na tortu napísala Nie vojne

V Rusku vás zavrú za to že sa postavíte na Červené námestie s hárkom čistého papiera v rukách, za to že nazvete vojnu vojnou, alebo keď napíšete že ruskí vojaci na Ukrajine páchajú vojnové zločiny.

Jednou z posledných obetí ruskej totalitnej mašinérie je mladá cukrárka Anastasia Černyševa, ktorá na tortu napísala Nie vojne. Už ju zbalila polícia a teraz jej budú znepríjemňovať život.

Podobne ako ostatných podobných ľudí, buď ju donútia ujsť z Ruska, alebo ju zavrú.

Milota zbila syna

26.04.2024

Milota má krátke a hrubé nohy. Ale ruky dlhé a mocné ako opica. Keď stojí mierne nahnutá dopredu, hojdajú sa popri jej trupe ako také kladivá. Prenesme sa v tejto chvíli do jej bytu. Jej psy driemu v kúte. Mladšia dcéra štvornožkuje po zemi. Staršia hrá varechou na radiátore. Milota vojde do kúpeľne, kde nájde syna. Ten ju chytí za lem šiat a povie: mamina, ukáž mi [...]

Milota a jej frajer Viluško

25.04.2024

Milota je slobodná matka. Otec jej detí pracuje ako robotník v Rakúsku a o svoju rodinu má minimálny záujem. Keďže jej chýbal chlap, našla si frajera. Volá sa Viluško. Vysoký je asi meter päťdesiat, a hoci má iba tridsať rokov, hlavu má plešatú ako koleno. Viluško je bitkár, keď navštívi krčmu, tak sa v nej vždy pobije. Najviac ho dráždia ľudia ktorí majú na hlave [...]

Písanie o mojej hrdinke Milote – mužské a ženské spermie

24.04.2024

Milota telefonuje so svojou priateľkou Violou. Kde teraz si? Spýta sa jej. Som v meste, odpovie Viola. A ja som na byte, prezradí Milota. Ide ma trafiť šľak z mojej mamy, zdôverí sa priateľke Viola. Keď som chodila s mojim chlapom, tak sa ma stále pýtala, kedy sa za neho vydám. Keď som sa za neho vydala, tak sa ma stále pýtala, kedy budeme mať dieťa. Keď sa mi narodila dcéra, [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 211
Celková čítanosť: 333356x
Priemerná čítanosť článkov: 1580x

Autor blogu