Založ si blog

V Rusku polícia zadržala cukrárku, ktorá na tortu napísala Nie vojne

V Rusku vás zavrú za to že sa postavíte na Červené námestie s hárkom čistého papiera v rukách, za to že nazvete vojnu vojnou, alebo keď napíšete že ruskí vojaci na Ukrajine páchajú vojnové zločiny.

Jednou z posledných obetí ruskej totalitnej mašinérie je mladá cukrárka Anastasia Černyševa, ktorá na tortu napísala Nie vojne. Už ju zbalila polícia a teraz jej budú znepríjemňovať život.

Podobne ako ostatných podobných ľudí, buď ju donútia ujsť z Ruska, alebo ju zavrú.

Ty špatúch!

01.05.2024

Keď som chodil do posledného ročníka na strednej škole, býval som na priváte. Cestou do školy som sa zvykol zastaviť na jednom mieste a zapáliť si. Raz keď som tam fajčil, videl som okolo prechádzať dievča asi tak staré ako ja, ktoré (ako som zistil neskôr) chodilo do školy pre mentálne a sociálne zaostalé deti. Pamätám si že keď išla okolo mňa, tak na mňa gánila [...]

Milota a jej deti

28.04.2024

Milota má prenajatý jednoizbový byt. Žije v ňom s tromi malými deťmi a dvoma psami. Ani chvíľu u nich nie je pokoj. Deti pobehujú po byte, dupú, kričia, hádžu hračky o zem, vozia sa na odrážadle po plávajúcej podlahe. Ako som už písal, Milotu spoznáte podľa divého medvedieho pohľadu. Hlas ktorý má, sa k tomuto jej divému pohľadu dokonale hodí. Má silný a veľmi [...]

Milota a jej demenciou postihnutá babička

27.04.2024

Milotinej babičke začína demencia. Keď niečo robí, tak to nikdy nedokončí, zabúda, keď rozpráva, nevie nájsť správne slová, býva často dezorientovaná a nevie kde je. Milota však našla spôsob, ako priebeh choroby u nej spomaliť. Tým zázračným prostriedkom je tanec. Ten odbúrava stres, dvíha náladu, a zlepšuje zdravie, fyzické aj psychické. Keď Milotina babička [...]

polícia zatknutir naháňačka

Muži a žena. Zadržali páchateľov, ktorí z predajne ukradli trezor s 50-tisícmi eur

06.05.2024 13:19

Lup si odniesli na ubytovňu. Tam prekonali zabezpečenie trezoru a jeho obsah si ponechali.

preukaz, zdravotná poisťovňa, všeobecná, union, dôvera

Dôvera a Union vyplatili akcionárom 24 miliónov eur. Palkovič: Nesprávne

06.05.2024 12:57

Spoločnosť Penta , ktorá je akcionárom Dôvery, podotkla, že zdravotná poisťovňa mala koncom roka 2023 nerozdelený zisk z minulosti vo výške 162 miliónov eur.

Tusk, Leyenová

Leyenová: V Poľsku už neexistuje riziko porušenia zásad právneho štátu. Eurokomisia ruší konanie

06.05.2024 12:50, aktualizované: 13:16

Takzvaná procedúra podľa článku 7 Zmluvy o Európskej únii bola proti Poľsku spustená v roku 2017.

Hungary National Day

Magyar sa pustil sa do jamy levovej: Debrecínsku demonštráciu proti Orbánovi si všimli svetové médiá

06.05.2024 12:40

Portál Euronews podčiarkol, že Magyar sa za tri mesiace stal vyzývateľom Orbána číslo jeden.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 214
Celková čítanosť: 339180x
Priemerná čítanosť článkov: 1585x

Autor blogu