Založ si blog

Židia v sovietskom Rusku boli obeťami režimu, nie páchateľmi jeho zločinov

Rusofilovia sú veľmi citliví na kritiku Ruska. Keď tvrdšie skritizujete Rusko, tak sa radi oháňajú tým že ste sa dopustili trestného činu hanobenia národa, rasy a presvedčenia, alebo podnecovania k národnostnej, rasovej a etnickej nenávisti. Oni Rusko obdivujú, obzvlášť totalitné sovietske Rusko. Keď im dokážete že Sovietsky režim bol zločinecký, tak urobia dve veci. Povedia že komunizmus bol do Ruska importovaný zo západu a tým chcú zvaliť vinu za tento režim a jeho zločiny na západ. Alebo začnú poukazovať na prítomnosť Židov medzi komunistami. Oni nenávidia Židov a takto chcú povedať, že vlastne za zločiny ktoré komunisti páchali, môžu Židia. Takéto správanie je choré a zvrátené. V Rusku žilo veľa Židov a preto je prirodzené že aj medzi komunistami sa nejakí našli. A zďaleka nie všetci komunisti boli Židia, napríklad najhorší komunistický zločinec, Stalin, nebol Žid, ale Gruzínec.

Ty špatúch!

01.05.2024

Keď som chodil do posledného ročníka na strednej škole, býval som na priváte. Cestou do školy som sa zvykol zastaviť na jednom mieste a zapáliť si. Raz keď som tam fajčil, videl som okolo prechádzať dievča asi tak staré ako ja, ktoré (ako som zistil neskôr) chodilo do školy pre mentálne a sociálne zaostalé deti. Pamätám si že keď išla okolo mňa, tak na mňa gánila [...]

Milota a jej deti

28.04.2024

Milota má prenajatý jednoizbový byt. Žije v ňom s tromi malými deťmi a dvoma psami. Ani chvíľu u nich nie je pokoj. Deti pobehujú po byte, dupú, kričia, hádžu hračky o zem, vozia sa na odrážadle po plávajúcej podlahe. Ako som už písal, Milotu spoznáte podľa divého medvedieho pohľadu. Hlas ktorý má, sa k tomuto jej divému pohľadu dokonale hodí. Má silný a veľmi [...]

Milota a jej demenciou postihnutá babička

27.04.2024

Milotinej babičke začína demencia. Keď niečo robí, tak to nikdy nedokončí, zabúda, keď rozpráva, nevie nájsť správne slová, býva často dezorientovaná a nevie kde je. Milota však našla spôsob, ako priebeh choroby u nej spomaliť. Tým zázračným prostriedkom je tanec. Ten odbúrava stres, dvíha náladu, a zlepšuje zdravie, fyzické aj psychické. Keď Milotina babička [...]

Milan Rastislav Štefánik

Politici si pripomínajú výročie úmrtia generála Štefánika. Mestá a obce organizujú pietne spomienky

04.05.2024 12:49

Milan Rastislav Štefánik zomrel 4. mája 1919 pri tragickej leteckej nehode pri pristávaní neďaleko Bratislavy.

Francúzsko / Police /

Prestrelka neďaleko Paríža si vyžiadala jedného mŕtveho a šesť zranených

04.05.2024 12:23

Malo ísť o vyrovnávanie si účtov v súvislosti s obchodovaním s drogami.

Michal Šimečka

Za predsedu PS snem zvolil opätovne Michala Šimečku

04.05.2024 11:14

Podporu mu vyjadrilo 155 zo 161 hlasujúcich delegátov.

Luhansk / UA vojak / UA armáda /

Ďalšia pomoc Ukrajine za 50 miliárd dolárov? USA rokujú s krajinami G7

04.05.2024 11:00

Peniaze by mali byť splácané z neočakávaných ziskov zo štátnych ruských aktív mrazených prevažne v Európe, z ktorých stále plynú úroky.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 214
Celková čítanosť: 338670x
Priemerná čítanosť článkov: 1583x

Autor blogu