Založ si blog

Opozičného aktivistu rieši polícia, za to že napísal, že Fica mali trafiť do čela

Včera som tu čítal článok, z ktorého som sa dozvedel, že polícia vyšetruje prívrženca opozície, lebo napísal že Fica trafili zle, že ho mali trafiť do čela. Policajti mu počas domovej prehliadky našli tabuľu hanby, na ktorej boli fotografie ním kritizovaných politikov a k nim krátke texty. Súčasťou tabule bola aj fotka Matoviča a nápis opozícia spojte sa! V článku boli uvedené iniciály zadržaného, J. K.. Keď som videl tieto iniciály a tabuľu hanby, tak mi prišiel na um „slávny“ bloger Július K., ktorý dlho písal na SME, politicky angažované články, v ktorých tvrdo kritizoval Fica a jemu podobných a podporoval Matoviča. Tento bloger, keďže bol často vulgárny a veľmi expresívny, skončil mimo výberu. Potom sa vrátil a blogoval pod pseudomymami. Posledný pseudonym pod ktorým na SME blogoval, bol Peter Bolebruch. Jeho štýl písania bol stále rovnaký, pred voľbami ho držali vo výbere, potom ho vyradili, potom ho zase vrátili do výberu a zase vyradili… a takto niekoľko krát. Krátko po atentáte na Fica sa odmlčal, a ja som už tušil že má problémy s políciou. A teraz sa to myslím potvrdilo.

 

Moje papierové dobrodružstvá – stavba tanku LT vz. 38 + fotky

01.10.2024

Kúpil som si papierový model československého tanku Lt vz. 38 od Pavla Bestra a začal som ho stavať. Na titulnom liste je napísané že vystrihovačka je určená pre pokročilých modelárov. Pri tom som si spomenul, ako som v deväťdesiatych rokoch postavil dva tanky ktoré vyšli v časopise ABC, Leopard a T-34. Keď porovnám tento model s tými, tak čo sa týka detailnosti, sú na [...]

Papierový model tanku LT vz. 38 – pohľad na vystrihovačku

28.09.2024

Asi pred desiatimi dňami som si spomenul, ako som si kúpil prvý časopis ABC. Bola v ňom vystrihovačka tanku Pzkpfw 2. Samozrejme, ihneď som chcel tento atraktívny model postaviť a ako prípravnú prácu som urobil to, že som hárky papiera na ktorých boli diely nakreslené, podlepil výkresom. Urobil som to preto, lebo v tom čase som nemal žiadnu skúsenosť so stavbou modelov z ABC [...]

Po dvadsiatich rokoch sa vraciam k výrobe pastierskych píšťaliek

10.09.2024

Vo svojom živote som mal množstvo záľub. Jednou z nich bola výroba pastierskych píšťaliek. Vyrábal som ich v rokoch 2002 až 2005, a podarilo sa mi ich postaviť niekoľko desiatok kusov. Väčšinu z nich som predal profesionálnym hudobníkom. Nižšie pridávam obrázok, na ktorom je jedna z nich. Ak sa vám páči a chcete vidieť viac obrázkov, kliknite na tento článok. Tu [...]

koláž, fotky, mReportér

Zábery na „valiace sa cunami“, ktoré sa prehnalo Horehroním. Pozrite si, ako to vyzeralo

05.10.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

Edmundo González, Venezuela

González sa chce vrátiť ako prezident do Venezuely v deň inaugurácie Madura

04.10.2024 23:02

Bývalý opozičný prezidentský kandidát utiekol do Španielska týždeň po tom, čo naňho venezuelské úrady vydali zatykač.

Švédsko Nórsko Rusko bieluha špionážna

Ruská "špionážna veľryba“ nebola v Nórsku zastrelená, podľahla zrejme infekcii

04.10.2024 22:24

Hvaldimir nebol zastrelený - ako tvrdili aktivisti za práva zvierat -, ale podľahol bakteriálnej infekcii.

USA Helene hurikán obete zvýšenie

Hurikán Helene sa stal najničivejším od čias Katriny

04.10.2024 22:01

Podľa najnovších údajov si vyžiadal najmenej 213 obetí.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 236
Celková čítanosť: 397896x
Priemerná čítanosť článkov: 1686x

Autor blogu