Založ si blog

Atentát odhaľuje zlo ktoré v nás je

Na atentát na Fica promptne zareagovala blogerka Ištvánová. Táto blogerka nenávidí duševne chorých ľudí, a je nimi doslova posadnutá. Ako čerešne z torty si vyberá prípady keď nejaký duševne chorý človek spácha zločin a potom o duševne chorých píše ako o nebezpečných indivíduách, ktorých sa máme báť. V skutočnosti iba mizivá časť duševne chorých pácha trestné činy, a duševne chorí sa častejšie stávajú obeťami násilia, než jeho páchateľmi. V jednom článku nechtiac o sebe prezradila že duševne chorým závidí invalidné dôchodky! V jej včerajšom článku vyjadrila obavu, aby to atentátnik nezahral na duševnú chorobu a nevyhol sa tak trestu. Okrem toho neskrývala škodoradosť, že atentátnik bol skrvavený (možno zbitý). No čo už, každý sme nejaký. Keď ľudia píšu, tak o sebe nechtiac veľa odhalia, odhalia zlo ktoré v nich je, odhalia svoju hlúposť. Aj pre takýchto ľudí svieti Slnko.

Papierový model tanku LT vz. 38 – pohľad na vystrihovačku

28.09.2024

Asi pred desiatimi dňami som si spomenul, ako som si kúpil prvý časopis ABC. Bola v ňom vystrihovačka tanku Pzkpfw 2. Samozrejme, ihneď som chcel tento atraktívny model postaviť a ako prípravnú prácu som urobil to, že som hárky papiera na ktorých boli diely nakreslené, podlepil výkresom. Urobil som to preto, lebo v tom čase som nemal žiadnu skúsenosť so stavbou modelov z ABC [...]

Po dvadsiatich rokoch sa vraciam k výrobe pastierskych píšťaliek

10.09.2024

Vo svojom živote som mal množstvo záľub. Jednou z nich bola výroba pastierskych píšťaliek. Vyrábal som ich v rokoch 2002 až 2005, a podarilo sa mi ich postaviť niekoľko desiatok kusov. Väčšinu z nich som predal profesionálnym hudobníkom. Nižšie pridávam obrázok, na ktorom je jedna z nich. Ak sa vám páči a chcete vidieť viac obrázkov, kliknite na tento článok. Tu [...]

Z pekných detí vyrastú škaredí ľudia

19.08.2024

Túto myšlienku som niekde čítal a myslím si že je to pravda. Našiel som starú fotku, na ktorej som zachytený ako dieťa. Vyzerám na nej oveľa lepšie ako dnes. Ja som doslova šokovaný, ako výrazne sa počas dospievania a dospelosti zmenila moja tvár. Rozšírila sa mi jej dolná časť, nos sa mi zväčšil a predĺžil (a teraz ako dospelý ho mám nakrivo, do strany), oči sa [...]

SR Bratislava stretnutie predsedovia strany prezident BAX

Hrabko: Spory vládnych strán majú ďaleko od chaosu za bývalej koalície

28.09.2024 08:22

Verbálne spory vo vládnej koalícii nesmerujú do hĺbky a majú ďaleko k chaosu minulého volebného obdobia, hovorí publicista.

Miloš Zeman

Ľavičiar a tolerantný ateista, milovník becherovky i autor svojráznych bonmotov. Miloš Zeman oslavuje 80

28.09.2024 08:00

Je jednou z najvýraznejších postáv českej ponovembrovej politiky.

vojna na Ukrajine, Kyjev

ONLINE: Zelenskyj: Vysvetlili sme Amerike každý bod Plánu víťazstva. Verí, že ho v USA pochopili

28.09.2024 07:00, aktualizované: 09:45

"Pre Ukrajinu je dôležité, aby Amerika priamo pochopila Ukrajinu. A tak to aj je," povedal Zelenskyj po návšteve USA s Plánom víťazstva.

Kríza na Blízkom východe otriasa aj ratingom Izraela, Moody's mu ho zhoršila o dva stupne

28.09.2024 06:21

Medzinárodná ratingová agentúra Moody's zhoršila hodnotenie úverovej spoľahlivosti Izraela o dva stupne na známku Baa1.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 234
Celková čítanosť: 393942x
Priemerná čítanosť článkov: 1684x

Autor blogu