Založ si blog

Zlatá huba

Dežo Šabľa vyrastal v osade. Keď bol malý, tak sa s ostatnými deťmi z osady hrával na neďalekom smetisku. Neskôr sa od starších naučil, že ľudia tam občas vyhadzujú veci, ktoré sa dajú speňažiť. A tak aj spolu s kamarátmi navštevoval smetisko, prehrabával sa v odpadkoch, a s nájdenými vecami potom chodil do zberne, alebo ich predával cez bazár. Keď mal desať rokov, tak začal fetovať. Fetoval všetko možné. Lepidlá, riedidlá, farby. Fetovanie sa stalo jeho vášňou. Nebolo dňa aby nebol sfetovaný. Raz v meste ukradol veľkú plechovku so zlatou farbou. Odvtedy fetoval len túto farbu a potom sa omámený motal po okolí osady s mp3 prehrávačom v ruke a slúchadlami na ušiach. Keďže farba mu sfarbovala ústa do zlata, volali ho zlatá huba. Dalo by sa čakať, že fetovanie ho zabije, ale nestalo sa tak. Keď mal Dežo devätnásť rokov, tak ho pri hromadnej bitke v osade ovalili drúkom po hlave a to bol jeho koniec.

Ty špatúch!

01.05.2024

Keď som chodil do posledného ročníka na strednej škole, býval som na priváte. Cestou do školy som sa zvykol zastaviť na jednom mieste a zapáliť si. Raz keď som tam fajčil, videl som okolo prechádzať dievča asi tak staré ako ja, ktoré (ako som zistil neskôr) chodilo do školy pre mentálne a sociálne zaostalé deti. Pamätám si že keď išla okolo mňa, tak na mňa gánila [...]

Milota a jej deti

28.04.2024

Milota má prenajatý jednoizbový byt. Žije v ňom s tromi malými deťmi a dvoma psami. Ani chvíľu u nich nie je pokoj. Deti pobehujú po byte, dupú, kričia, hádžu hračky o zem, vozia sa na odrážadle po plávajúcej podlahe. Ako som už písal, Milotu spoznáte podľa divého medvedieho pohľadu. Hlas ktorý má, sa k tomuto jej divému pohľadu dokonale hodí. Má silný a veľmi [...]

Milota a jej demenciou postihnutá babička

27.04.2024

Milotinej babičke začína demencia. Keď niečo robí, tak to nikdy nedokončí, zabúda, keď rozpráva, nevie nájsť správne slová, býva často dezorientovaná a nevie kde je. Milota však našla spôsob, ako priebeh choroby u nej spomaliť. Tým zázračným prostriedkom je tanec. Ten odbúrava stres, dvíha náladu, a zlepšuje zdravie, fyzické aj psychické. Keď Milotina babička [...]

Russia US Nuclear Treaty

Západ nás provokuje: Rusi nacvičujú odpálenie jadrových zbraní na hraniciach Ukrajiny, nariadil to Putin

06.05.2024 10:20

Cvičenie nariadil prezident Vladimir Putin a zúčastnia sa na ňom najmä sily rozmiestnené blízko Ukrajiny.

suchoba

Podplácal Makóa. Suchoba sa zatiaľ väzeniu vyhol, musí však zaplatiť 90-tisíc eur

06.05.2024 10:20

Podnikateľ dostal za podplácanie peňažný trest.

Taliansko Vatikán polícia

Vo Vatikáne zadržali českého farára ozbrojeného pištoľou i nožmi

06.05.2024 10:10

Farár sa ospravedlňoval tým, že zbrane sú určené pre osobnú obranu.

Tibor Gašpar

NAKA v kauze Ezechiel 7 navrhla obžalovať Gašpara aj Bödöra

06.05.2024 09:59

Prípad sa týka podozrení z korupcie v kauzách Doprastav, Váhostav a Technopol.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 214
Celková čítanosť: 339123x
Priemerná čítanosť článkov: 1585x

Autor blogu