Založ si blog

Prigožina zavraždili v deň Putinovej hanby

Podobné ako za Stalina. Také je súčasné Rusko. Vybavovanie si účtov mafiánskymi metódami. Tak by sa dalo opísať zlikvidovanie Prigožina. Zatiaľ nie je jasné kto mu dal bombu do lietadla (alebo kto dal príkaz na lietadlo vystreliť raketu – stále nie je jasné ako sa to celé stalo), ale medzi hlavných podozrivých patrí Putin. Ten mal dôvod dať ho zavraždiť.

Keď najväčší ruský klamár, Peskov, povie, že za zavraždením Prigožina nie je Moskva, tak pravdou bude pravdepodobne presný opak – za zavraždením Prigožina je Moskva. Treba sa však pripraviť na to že ruská propaganda sa bude snažiť hodiť to na niekoho iného. Ruská propaganda bude tvrdiť že smrťou Prigožina Rusko stratilo, budú šíriť hlúposti, že za jeho zabitím je Ukrajina, alebo západ.

Mňa zaujala jedna vec – že Prigožina zavraždili v deň Putinovej hanby a tento deň je dňom Putinovej hanby z dvoch dôvodov – prvý je ten že je to presne dva mesiace po tom ako sa Prigožin vzbúril a druhý – 23. augusta sa mal Putin zúčastniť na summite BRICS v Juhoafrickej republike, ale bál sa tam ísť, lebo by ho zatkli.

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Keď Milota dá postrážiť deti mame

08.05.2024

Milota občas dáva svoje deti postrážiť mame. Jej mama má päťdesiat rokov a spoznáte ju podľa toho že má krátke biele vlasy a postavu ako široký rozkysnutý chlap. Býva v starom, polorozpadnutom dome, ktorý je vedľa skládky odpadu. V kuchyni má veľké čierne kukučkové hodiny, ktoré robia hlasné tik-tak a každú hodinu z nich vyskočí kukučka a zakuká počet hodín. [...]

Polícia / Hasiči / Dopravná nehoda /

V Turčianskom Ďure sa stala vážna dopravná nehoda, cesta je neprejazdná

10.05.2024 11:30

Po zrážke viacerých motorových vozidiel je cesta neprejazdná.

Martin Hojsík

Hojsík: Podľa Fica nemáme v europarlamente hovoriť o tom, čo sa deje na Slovensku, to robili komunisti

10.05.2024 11:06

Fica opakovane obvinil europoslancov za PS z toho, že v EP očierňujú Slovensko a žiadajú pozastavenie európskych peňazí.

ide o pravdu, Lukáš Machala

Machala v Ide o pravdu: Zem nie je plochá, bola to odo mňa provokácia. V RTVS už protestujú, aj keď ešte nevedia, čo by sa malo zmeniť

10.05.2024 11:00

Nebude ambíciou žiadneho rozumného manažmentu prísť do RTVS a rúbať hlava-nehlava, uviedol k chystaným zmenám v televízii a rozhlase Lukáš Machala.

Tusk

Tusk reorganizoval vládu, vymenil až štyroch ministrov. Nastal čas poupratovať, uviedol premiér

10.05.2024 10:51

Počas prvých mesiacov vo svojom úrade stála nová proeurópska Tuskova vláda pred neľahkou úlohou obnoviť v Poľsku fungovanie právneho štátu.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 218
Celková čítanosť: 344291x
Priemerná čítanosť článkov: 1579x

Autor blogu