Založ si blog

Komerčný bloger na blogu Pravdy propaguje nebezpečný výrobok

Publikuje tu komerčný bloger Hudák. Písanie mu veľmi nejde, často robí pravopisné chyby. Napríklad napísal sériu článkov, ktoré mali v nadpise slovo tip, on toto slovo asi desaťkrát po sebe napísal s hrúbkou. Správne ho začal písať až potom ako ho na chybu upozornil diskutér.

Kým propaguje farby do tlačiarní, hračky a gýčové dekorácie, tak je to v poriadku, je to len neškodné komerčné blogovanie. Horšie je keď robí reklamu zázračným čínskym náplastiam, ktoré vraj pomáhajú pri všetkých možných zdravotných ťažkostiach. Je to obyčajné šarlatánstvo, určené pre zúfalých ľudí.

Vrchol bol keď dnes uverejnil článok v ktorom propaguje akýsi filter na vodu. Je tam aj fotka Číňana, ako s týmto filtrom nasáva vodu z nejakej mláky na zemi. Myslím že toto je už za hranou, je to robenie reklamy nebezpečnému šmejdu s ktorým si ľudia môžu ublížiť, keď budú skúšať piť špinavú vodu.

Keď Milota dá postrážiť deti mame

08.05.2024

Milota občas dáva svoje deti postrážiť mame. Jej mama má päťdesiat rokov a spoznáte ju podľa toho že má krátke biele vlasy a postavu ako široký rozkysnutý chlap. Býva v starom, polorozpadnutom dome, ktorý je vedľa skládky odpadu. V kuchyni má veľké čierne kukučkové hodiny, ktoré robia hlasné tik-tak a každú hodinu z nich vyskočí kukučka a zakuká počet hodín. [...]

Dvesto medveďov do Bratislavy

07.05.2024

Ďalší incident s medveďom. Pobehoval po ulici v Očovej. Podľa nejakých aktivistov z Facebooku bol šofér auta mentálny chudák, lebo hnal zviera pred sebou, ešte si ho aj nahrával a nevenoval sa riadeniu vozidla. Vraj keby medveď niekomu ublížil bola by to jeho vina. Asi ten šofér mal zastaviť, vystúpiť z auta, a nechať sa medveďom doráfať. Mne pri čítaní tých riadkov [...]

Ty špatúch!

01.05.2024

Keď som chodil do posledného ročníka na strednej škole, býval som na priváte. Cestou do školy som sa zvykol zastaviť na jednom mieste a zapáliť si. Raz keď som tam fajčil, videl som okolo prechádzať dievča asi tak staré ako ja, ktoré (ako som zistil neskôr) chodilo do školy pre mentálne a sociálne zaostalé deti. Pamätám si že keď išla okolo mňa, tak na mňa gánila [...]

Volodymyr Zelenskyj

Oligarcha, ktorý podporoval Zelenského, je podozrivý z prípravy vraždy

08.05.2024 22:04

Vlani Kolomojskému urobili domovú prehliadku a vzali do vyšetrovacej väzby pre ekonomickú trestnú činnosť.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 216
Celková čítanosť: 342597x
Priemerná čítanosť článkov: 1586x

Autor blogu