Založ si blog

Celá telesná výchova bola jedno veľké trápenie a stratený čas

Na väčšine hodín telesnej výchovy sme hrali loptové hry. Keď sme hrali futbal, tak som postával na ihrisku, nevedel som si vybojovať loptu. Keď mi ju niekto prihral, nevedel som ju odkopnúť, lebo som ju netrafil. Keď sme hrali volejbal, tak som stál na svojom mieste a keď na mňa letela lopta, tak som ju nikdy neodrazil, lebo som ju netrafil. Za všetky tie roky čo som bol nútený tieto športy hrávať, som sa v nich nijako nezlepšil, nič som sa nenaučil, nič pozitívne mi to nedalo. Akurát som sa cítil neskutočne trápne. Niekedy nám učiteľka na telesnej len rozdala lopty a povedala nech si robíme čo chceme. Vtedy som sedel na lavičke a čakal som až hodina skončí. Vždy sa našiel niekto kto vystihol moment keď som nedával pozor a hodil mi loptu do hlavy. Celá telesná výchova bola jedno veľké trápenia a stratený čas.

Keďže niektorí si kvôli mojej kritike tohto predmetu myslia že som lenivý, tak napíšem športy ktorým som sa venoval/venujem sa ako dospelý:

Turistika, beh (behával som aj výkonnostne, zúčastňoval som sa bežeckých pretekov, zúčastnil som sa na Trnavskej stovke, stokilometrovú trasu hrebeňom Malých karpát som prešiel za pätnásť hodín a štyridsať minút), karate (chodil som cvičiť štyri roky do Karate klubu ippon, kde boli najtvrdšie tréningy v Bratislave, mám oranžový opasok), jazdenie na horskom bicykli, posilňovanie, lyžovanie (naučil som sa vynikajúco lyžovať), skialpinizmus.

Výber z mojej obľúbenej hudby – dnes niečo od The Orb

27.03.2024

Pokračujem v písaní o hudbe deväťdesiatych rokov. Vtedy, v časoch mojej mladosti som počúval The Orb, britskú kapelu hrajúcu elektronickú hudbu. Myslím si že The Orb mali svoje najlepšie roky práve v deväťdesiatych rokoch, vtedy vydali svoje najlepšie albumy, ako napríklad The Orb’s Adventures Beyond The Ultraworld (1991), U.F.Orb (1992), Orbus Terrarum (1995), Orblivion [...]

Výber z mojej obľúbenej hudby – dnes niečo od The Prodigy

25.03.2024

Dnes sa vraciam do deväťdesiatych rokov, do čias keď som bol školák. Počúval som vtedy The Prodigy. Mal som rád ich druhý album, Music for the Jilted Generation. Keď niekto povie The Prodigy, tak mi ako prvé zídu na um pesničky ako No Good, Their Law, alebo Woodoo People. Myslím si že tento album má zvuk ktorý je pre nich charakteristický. Alebo teda aspoň pre mňa je to tak, [...]

Chudák medveď, v Liptovskom Mikuláši nebol dobrovoľne

22.03.2024

Tak podľa jedného zoológa máme agresívneho medveďa z Liptovského Mikuláša vlastne ľutovať. On je chudák, ktorý tam nebol dobrovoľne. Agresívne zviera ktoré treslo labou či pohrýzlo piatich ľudí, vrátane desaťročného dievčaťa, mohol vyplašiť napríklad pes. Musel to byť naozaj hrôzostrašný pes, keď toho medveďa dohnal až do Liptovského Mikuláša, ktorý sa [...]

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 198
Celková čítanosť: 312901x
Priemerná čítanosť článkov: 1580x

Autor blogu