Založ si blog

Trauma z detstva

Stalo sa to dávno, mal som vtedy asi tri roky, ale pomerne dobre si ten otrasný zážitok pamätám.

V meste boli kolotoče. A ako to býva, bola tam taká jedna atrakcia (bohužiaľ, neviem presne ako sa to volá), ktorá funguje tak, že nasadnete do malého vozíčka a ten vás prevezie cez takú kľukatú tmavú uličku v ktorej na vás zo všetkých strán vyskakujú strašidlá.

Tak na toto išli moji rodičia so mnou. Samozrejme, hneď ako začali vyskakovať tie strašidlá, ja som dostal obrovský strach a rozreval som sa. Reval som ešte aj keď sme vyšli vonku. Bol to pre mňa hrozný šok, hrozná trauma.

Výber z mojej obľúbenej hudby – dnes niečo od The Orb

27.03.2024

Pokračujem v písaní o hudbe deväťdesiatych rokov. Vtedy, v časoch mojej mladosti som počúval The Orb, britskú kapelu hrajúcu elektronickú hudbu. Myslím si že The Orb mali svoje najlepšie roky práve v deväťdesiatych rokoch, vtedy vydali svoje najlepšie albumy, ako napríklad The Orb’s Adventures Beyond The Ultraworld (1991), U.F.Orb (1992), Orbus Terrarum (1995), Orblivion [...]

Výber z mojej obľúbenej hudby – dnes niečo od The Prodigy

25.03.2024

Dnes sa vraciam do deväťdesiatych rokov, do čias keď som bol školák. Počúval som vtedy The Prodigy. Mal som rád ich druhý album, Music for the Jilted Generation. Keď niekto povie The Prodigy, tak mi ako prvé zídu na um pesničky ako No Good, Their Law, alebo Woodoo People. Myslím si že tento album má zvuk ktorý je pre nich charakteristický. Alebo teda aspoň pre mňa je to tak, [...]

Chudák medveď, v Liptovskom Mikuláši nebol dobrovoľne

22.03.2024

Tak podľa jedného zoológa máme agresívneho medveďa z Liptovského Mikuláša vlastne ľutovať. On je chudák, ktorý tam nebol dobrovoľne. Agresívne zviera ktoré treslo labou či pohrýzlo piatich ľudí, vrátane desaťročného dievčaťa, mohol vyplašiť napríklad pes. Musel to byť naozaj hrôzostrašný pes, keď toho medveďa dohnal až do Liptovského Mikuláša, ktorý sa [...]

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 198
Celková čítanosť: 312726x
Priemerná čítanosť článkov: 1579x

Autor blogu