Založ si blog

Medveď dorantal ďalšieho človeka

Pred niekoľkými týždňami som predpovedal, že budeme mať horúcu sezónu, plnú útokov medveďov na ľudí.

Moja predpoveď sa plní, každú chvíľu sa v médiách objaví nejaký prípad v ktorom figuruje agresívny medveď. Včera medveď napadol turistov na Poľane, obaja sú zranení, jeden ťažko.

Bohužiaľ, medvede sú u nás, podobne ako zlí ľudia, chránený druh. (Poznám ženu ktorú obťažoval zlý človek, a policajti jej povedali že s tým nemôžu urobiť nič, kým jej ten človek neublíži.)

Tak s medveďmi je to rovnaké – najprv vás musí medveď zmrzačiť, až potom s ním začnú niečo robiť.

Atentát odhaľuje zlo ktoré v nás je

16.05.2024

Na atentát na Fica promptne zareagovala jedna blogerka. Táto blogerka nenávidí duševne chorých ľudí, a je nimi doslova posadnutá. Ako čerešne z torty si vyberá prípady keď nejaký duševne chorý človek spácha zločin a potom o duševne chorých píše ako o nebezpečných indivíduách, ktorých sa máme báť. V skutočnosti iba mizivá časť duševne chorých pácha trestné [...]

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

pellegrini

Fica od smrti delili centimetre. Čakajú ho najťažšie hodiny a dni, povedal po návšteve premiéra v nemocnici Pellegrini

16.05.2024 15:56, aktualizované: 16:08

Nakrátko spolu podľa Pellegriniho slov komunikovali.

Francúzsko, Kaledónia

V Novej Kaledónii pokračovali už tretiu noc nepokoje: štyria mŕtvi, stovky zranených

16.05.2024 15:16

Nepokoje v tomto francúzskom zámorskom území vypukli pre ústavnú reformu volebného systému, ktorá dáva právo voliť v provinčných voľbách tisícom francúzskych občanov.

česko, polícia, streľba

Tínedžer sa v Česku vyhrážal, že vystrieľa školu. Vysvetlil, že išlo o žart

16.05.2024 14:41

Polícia zdôraznila, že ho to zodpovednosti nezbavuje, a začala proti nemu trestné stíhanie.

Geert Wilders

Nová holandská koalícia chce 'najprísnejšiu' azylovú politiku v histórii krajiny

16.05.2024 14:22

Strany uviedli, že „čo najskôr“ predložia Európskej komisii žiadosť o výnimku z európskej azylovej politiky.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 218
Celková čítanosť: 348639x
Priemerná čítanosť článkov: 1599x

Autor blogu