Založ si blog

Keby Európa bola trieda, Rusko by bolo šikanátor

Na Youtube Shorts som videl krátke video, v ktorom jednotlivé štáty Európy boli ako deti v triede.

V triedach to býva tak, že každá má svojho bifľoša, šaša, outsidera, šikanátora, a tak ďalej.

Tu bol šikanátor Rusko, Bielorusko bolo šikanátorov pomocník, a Ukrajina bola šikanované dieťa.

Myslím že je to veľmi výstižné.

Tu je link na to video:

https://youtube.com/shorts/KUDh7qBo8II?si=U75kh3MZrrXnENXt

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Dvesto medveďov do Bratislavy

07.05.2024

Ďalší incident s medveďom. Pobehoval po ulici v Očovej. Podľa nejakých aktivistov z Facebooku bol šofér auta mentálny chudák, lebo hnal zviera pred sebou, ešte si ho aj nahrával a nevenoval sa riadeniu vozidla. Vraj keby medveď niekomu ublížil bola by to jeho vina. Asi ten šofér mal zastaviť, vystúpiť z auta, a nechať sa medveďom doráfať. Mne pri čítaní tých riadkov [...]

Kosatka dravá

Zvedavosť, hra či výstraha. Kosatky potopili plachetnicu, posádku zachránil tanker

14.05.2024 10:04

Išlo o siedmy takýto incident od roku 2020.

josef Fritzl

Fritzl sa zo zariadenia pre psychicky chorých presunie do bežného väzenia

14.05.2024 10:03

Rakúsky súd tak vyhovel žiadosti tohto deväťdesiatosemročného muža.

Rafáh / Gaza / Kamión / UN / Humanitárna pomoc /

Izraelskí aktivisti zničili humanitárnu pomoc pre Pásmo Gazy

14.05.2024 09:31

Izraelská polícia niekoľko ľudí zatkla, ale ďalšie informácie nezverejnila.

LGBTI / Dúhová vlajka /

Prieskum: LGBTIQ ľudia v EÚ sa častejšie stretávajú s násilím

14.05.2024 09:22

Online prieskum od júna do augusta 2023 sa uskutočnil medzi viac ako 100 000 ľuďmi, ktorí sa identifikujú ako LGBTIQ.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 217
Celková čítanosť: 346907x
Priemerná čítanosť článkov: 1599x

Autor blogu