Založ si blog

Viktor Timura je rusofilný, antisemitský, a antikresťanský spisovateľ

Jeho kniha Neznáme dejiny, je zmesou rusofilných, antisemitských a ufologických hlúpostí.

Obraz o tejto knihe som si utvoril tak, že som si prečítal niektoré jej časti, a počúval som čo mi rozprával človek, ktorý ju má rozčítanú a berie ju veľmi vážne.

Píše sa tam napríklad to, že kolískou svetovej civilizácie je Rusko, lebo etniká ktoré vytvorili najstaršie kultúry pochádzajú z územia Ruska.

Mimozemšťania vraj udržiavali kontakt so starými kultúrami, napríklad faraóni boli mimozemšťania upravení tak aby sa podobali na ľudí.

Autorovi ležia v žalúdku Židia, píše o nich len v zlom, ako o služobníkoch temných síl. O Novom zákone v Biblii píše že bol vytvorený pre nežidovských zástancov síl temna.

Celá kniha je preniknutá naratívom o zlom skazenom západe, ktorý slúži silám temna, a o dobrom Rusku, ktoré sa západ snaží zničiť. Američania sú v kontakte so zlými mimozemšťanmi, Rusi s dobrými, a tak ďalej.

V knihe je množstvo fotografií. Sú tam fake fotografie rôznych rás mimozemšťanov a ich kozmických lodí (aj havarovaných). Pod fotkami je uvedené že sú z Youtube.

Ja ufólógiu pokladám za hlúposť preto, lebo keď som mal okolo pätnásť rokov, tak som na existenciu mimozemšťanov veril, ale časom som prišiel na to, že všetci ľudia ktorí o sebe tvrdili že majú kontakt s mimozemšťanmi, sú podvodníci.

Medzi takýchto podvodníkov radím aj Timuru. Teda buď je to podvodník, ak vie že píše hlúposti, alebo je to blázon (ak verí tomu čo píše).

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Dvesto medveďov do Bratislavy

07.05.2024

Ďalší incident s medveďom. Pobehoval po ulici v Očovej. Podľa nejakých aktivistov z Facebooku bol šofér auta mentálny chudák, lebo hnal zviera pred sebou, ešte si ho aj nahrával a nevenoval sa riadeniu vozidla. Vraj keby medveď niekomu ublížil bola by to jeho vina. Asi ten šofér mal zastaviť, vystúpiť z auta, a nechať sa medveďom doráfať. Mne pri čítaní tých riadkov [...]

Rusko Mišustin

Putin potvrdil zloženie novej vlády, ktorá bude mať desať vicepremiérov

11.05.2024 17:26

Na jej čele zostane Michail Mišustin.

Poland Auschwitz Anniversary

Odhalili bustu roľníkovi z Kysúc, ktorý prispel k tomu, aby sa svet dozvedel o nacistickom vraždení Židov v Auschwitzi

11.05.2024 17:00

Ondrej Čanecký sa zachoval statočne. Pomohol dvom väzňom na úteku, ktorí chceli podať svedectvo o hrôzach v hitlerovskom tábore smrti.

Afganistan Baglán záplavy

Záplavy na severe Afganistanu si vyžiadali stovky obetí

11.05.2024 16:25

Afganistan patrí ku krajinám najhoršie postihnutým dôsledkami klimatických zmien a je zároveň najmenej schopný na takéto udalosti reagovať.

Výbor obrana bezpečnosť, migaľ, gašpar, grendel

Pri bombových hrozbách mohlo ísť podľa Gašpara aj Grendela o testovanie

11.05.2024 15:18

Politici sa vyjadrili aj k odvolávaniu ministeriek zdravotníctva a kultúry.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 217
Celková čítanosť: 344498x
Priemerná čítanosť článkov: 1588x

Autor blogu