Založ si blog

Poľní maršáli v akcii

Poľný maršál je typom osobnosti podľa Myers-Briggs typológie. Títo ľudia sú veľmi často arogantní a snažia sa zo všetkého vytĺcť maximálny zisk pri minimálnych nákladoch.

Typickým poľným maršálom bol Stalin a typickou ukážkou jeho arogancie bolo, keď pri debate o pápežovi reagoval otázkou: A koľko divízií má ten pápež?

Ak sa dozviem že niekto pridával do alkoholu metanol, aby viacej zarobil, alebo ak niekto postaví v Tatrách obludný hotel, tak mi napadne že to asi boli poľní maršáli.

Na poľných maršálov som si pomenul keď som čítal článok na SME, kde písali o nových vlakoch s ktorými ľudia nie sú spokojní. Medzi ich najväčšie nedostatky patrí, že majú sedadlá príliš natesno, takže aj priemerne vysokí ľudia majú problém sa tam vojsť s nohami.

Tento typ vozňa pravdepodobne nadizajnoval niekto koho naúkoloval poľný maršál a ďalší poľný maršál rozhodol o zakúpení týchto vozňov železnicami. Komfort cestujúcich ide bokom, prvoradé je vytrieskať maximálny zisk.

Atentát odhaľuje zlo ktoré v nás je

16.05.2024

Na atentát na Fica promptne zareagovala blogerka Ištvánová. Táto blogerka nenávidí duševne chorých ľudí, a je nimi doslova posadnutá. Ako čerešne z torty si vyberá prípady keď nejaký duševne chorý človek spácha zločin a potom o duševne chorých píše ako o nebezpečných indivíduách, ktorých sa máme báť. V skutočnosti iba mizivá časť duševne chorých pácha [...]

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

koláž, fotky, mReportér

Takto nádherne nebo hralo farbami. Jedny z najkrajších záberov na polárnu žiaru boli zachytené na strednom Slovensku

18.05.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

Pápež František

Za uzdravenie Fica sa modlí aj pápež, poslal list Čaputovej

17.05.2024 21:49

Pápež František zaslal v súvislosti s atentátom na slovenského premiéra Roberta Fica list prezidentke Zuzane Čaputovej.

Robert Kaliňák, odkaz

Kaliňák: Vykreslili ste Fica ako zlo, takto to dopadlo. Očakávame jedno úprimné prepáčte

17.05.2024 19:11

Spoločenský zmier sa nedá postaviť na falošnej politickej korektnosti, uviedol Robert Kaliňák. Žiada od tých, ktorí vykreslili Fica ako zlo, jedno úprimné prepáčte.

kosovo nato

Baerbocková: Kosovo patrí do Rady Európy. Srbsko v takom prípade hrozí odchodom

17.05.2024 18:25

Nemecká ministerka zahraničných vecí Annalena Baerbocková v piatok vyzvala lídrov Kosova, aby čo najskoršie splnili podmienky na prijatie do Rady Európy.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 218
Celková čítanosť: 349044x
Priemerná čítanosť článkov: 1601x

Autor blogu