Založ si blog

Otrasná skúsenosť s tlačiarňou HP DeskJet 2720e

Potreboval som vytlačiť nejaký dokument, preto som kúpil tlačiareň. Vybral som HP, lebo kedysi dávno som mal laptop tejto značky a bol som s ním spokojný. Tlačiareň mala aj skener, čo som považoval za plus, lebo som chcel skenovať obrázky.

Keď som prišiel domov a pokúsil sa tlačiareň spojazdniť, prišlo trápenie. Inštalácia software potrebného k tlačiarni bola neuveriteľne zdĺhavá. Inštalačný súbor ktorý sa sťahoval z internetu bol veľký niekoľko sto megabajtov a aj keď mám rýchly internet, išlo to veľmi pomaly. Úplne na konci sa to pokazilo a nešlo inštaláciu dokončiť. Až po dlhom trápení som prišiel na to že je to preto, lebo do tlačiarne som nevložil kartridže s farbou.

Ďalšie trápenie prišlo keď som chcel tlačiť dokumenty. Tlačil som normálne z PDF, všetko som urobil poriadne, ale tlačiareň netlačila. Takto som sa asi desať krát po sebe neúspešne pokúšal vytlačiť dokument. Keď už som neveril že to pôjde, tlačiareň začala tlačiť a nešla zastaviť – všetky neúspešné pokusy o vytlačenie dokumentu mala uložené v pamäti a tak mi dokument vytlačila desať krát.

Ďalší problém bol skenovanie. Na tejto tlačiarni nemôžete skenovať len tak. Musíte sa pripojiť na internet, musíte si vytvoriť konto, prihlásiť sa do neho a až potom môžete skenovať. Tak som si vytvoril konto a pokúsil sa prihlásiť. Ako to býva, úplne na konci sa po pokazilo. Napísalo mi to že prihlásenie sa nepodarilo preto lebo používam VPN. To bola hlúposť, ja žiadne VPN nepoužívam. Pokus o prihlásenie som opakoval ešte asi päť krát, zakaždým mi to napísalo že sa prihlásiť nepodarilo lebo používam VPN.

Keď som už ani neveril že to pôjde, prihlásenie sa podarilo. A potom prišla katastrofa menom skenovanie. Dal som do tlačiarne obrázok a naskenoval ho. Vyzeral otrasne, tlačiarni chýbala citlivosť. Skúsil som to ešte raz, nastavil som skenovanie tak aby bolo čo najcitlivejšie. Skenovanie trvalo neuveriteľne dlho, asi desať minút a obrázok vyzeral rovnako zle.

Ak by som to mohol uzavrieť, tak táto tlačiareň je neuveriteľný šmejd. Ešte som sa nestretol s výrobkom ktorý by bol tak používateľsky nepriateľský.

Kedysi dávno som používal tlačiareň Canon, ktorá bola po všetkých stránkach lepšia, bola spoľahlivá, jednoduchá na obsluhu a kvalitne skenovala. Ľutujem že ju už nemám.

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Dvesto medveďov do Bratislavy

07.05.2024

Ďalší incident s medveďom. Pobehoval po ulici v Očovej. Podľa nejakých aktivistov z Facebooku bol šofér auta mentálny chudák, lebo hnal zviera pred sebou, ešte si ho aj nahrával a nevenoval sa riadeniu vozidla. Vraj keby medveď niekomu ublížil bola by to jeho vina. Asi ten šofér mal zastaviť, vystúpiť z auta, a nechať sa medveďom doráfať. Mne pri čítaní tých riadkov [...]

Izrael Palestína Gaza Rafah Evakuácia

Izrael vyzval na ďalšie evakuácie na východe Rafahu, aj na severe Pásma Gazy

11.05.2024 12:23

Podľa odhadov izraelskej armády už oblasť Rafahu opustilo 300 000 Palestínčanov.

polárna žiara, aurora borealis

Nebeské divadlo tancujúceho svetla. Polárnu žiaru videli ľudia aj nad Slovenskom. Zopakuje sa v noci?

11.05.2024 12:00

Slovákom sa naskytol v noci zriedkavý pohľad na polárnu žiaru.

Záchranka / Sanitka / Ambulacia /

Zábava sa skončila tragédiou. V Bratislave sa viacero ľudí zrejme otrávilo drogami, jeden muž neprežil

11.05.2024 10:57

Záchranári prijali v noci viacero volaní zo spoločenskej akcie vo Vlčom hrdle, pri ktorých bolo podozrenie na intoxikáciu drogami.

nehoda autobusu, rakúsko

Vážna nehoda slovenského autobusu v Rakúsku: Zranilo sa desať ľudí, traja ťažko

11.05.2024 10:39

Vodič vo vysokej rýchlosti narazil do betónovej zábrany oddeľujúcej jazdné pruhy v úseku, kde sa uskutočňujú práce na ceste.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 217
Celková čítanosť: 344373x
Priemerná čítanosť článkov: 1587x

Autor blogu