Starí ľudia veria strašným hlúpostiam

Poznám jedného starého človeka. Budem ho volať Pišta. Pišta má osemdesiatdva rokov. Je počítačovo negramotný, ale má kamaráta, ktorý je mladší a keď sa stretnú, tak mu na mobile ukazuje rôzne veci na internete. Pišta krátko po voľbách prišiel za mnou a povedal mi že sa dozvedel bombu, vraj Matoviča zbili na Luníku 9, keď sa bol poďakovať Rómom za to že ho volili. Prvá vec čo som urobil že som si sadol k počítaču a skúsil vygúgliť nejaké informácie o zbití Matoviča. Keďže som nič nenašiel, prišiel som k záveru že to bol fake. Keď som Pištovi povedal že keby sa to naozaj stalo, tak by toho boli plné správy, nechcel tomu uveriť, povedal že v médiách to nebolo možno preto, lebo nám to chcú tajiť. (On nenávidí Američanov a Židov a verí konšpiráciám o židovskom spiknutí.) Ja som sa ho spýtal že ako sa dá v dnešnej dobe, keď existuje množstvo nezávislých spravodajských portálov, také niečo utajiť. On sa stále zdráhal uveriť že by to bola falošná správa.

Druhá vec: V pondelok visel nad hradom ktorý je nad našou dedinou vrtuľník. Pišta prišiel za mnou a rozhorčene povedal: Tie kurvy americké tam chcú niečo stavať! Ja som sa krátko pred tým dozvedel že obec získala dotáciu na konzerváciu hradu a napadlo mi že ten vrtuľník tam asi doviezol nejaký materiál, lebo na hrad nevedie cesta. Povedal som mu že nič iné to nemôže byť. On mi neveril, začal sa so mnou hádať, že vrtuľník nie je náš, že nemá naše znaky (neviem ako to na tú diaľku mohol vidieť), že za socializmu stála letová hodina vrtuľníku neviem koľko peňazí a že koľko to musí stáť teraz. Ja som mu trpezlivo vysvetľoval že to určite bude preto, lebo konzervujú hrad a potrebovali tam niečo doviezť. On mi stále neveril, vraj prečo by to robili, keď z hradu zostalo len niekoľko rozváľaných múrov…

Toto pekne ukazuje akým hlúpostiam veria starí ľudia. Takýchto ľudí je mnoho, mnohí ovládajú prácu s počítačom a píšu do diskusií, aj tu na Pravde. Na tom čo píšu je hneď poznať že už nerozumejú tomuto svetu. Takíto ľudia majú bohužiaľ volebné právo a potom volia takých ako je Fico a Danko, lebo títo politici vedia ako týchto ľudí oklamať.

Zo zbierania húb sa stáva adrenalínový šport – medveď zabil ďalšieho človeka

05.10.2024

Žijem v horách a rád chodím na huby. Teraz, po intenzívnych septembrových dažďoch začali rásť. Počas posledného týždňa som bol tri krát v lese, a zakaždým som sa vrátil so slušným úlovkom. Pre jedného hubára sa však tento koníček stal osudným. Päťdesiatpäťročného muža, ktorý sa pohyboval v Nízkych Tatrách, v katastri obce Hybe, napadol medveď a spôsobil mu [...]

Opozičného aktivistu rieši polícia, za to že napísal, že Fica mali trafiť do čela

04.10.2024

Včera som tu čítal článok, z ktorého som sa dozvedel, že polícia vyšetruje prívrženca opozície, lebo napísal že Fica trafili zle, že ho mali trafiť do čela. Policajti mu počas domovej prehliadky našli tabuľu hanby, na ktorej boli fotografie ním kritizovaných politikov a k nim krátke texty. Súčasťou tabule bola aj fotka Matoviča a nápis opozícia spojte sa! V článku [...]

Moje papierové dobrodružstvá – stavba tanku LT vz. 38 + fotky

01.10.2024

Kúpil som si papierový model československého tanku Lt vz. 38 od Pavla Bestra a začal som ho stavať. Na titulnom liste je napísané že vystrihovačka je určená pre pokročilých modelárov. Pri tom som si spomenul, ako som v deväťdesiatych rokoch postavil dva tanky ktoré vyšli v časopise ABC, Leopard a T-34. Keď porovnám tento model s tými, tak čo sa týka detailnosti, sú na [...]

gaza

Hizballáh vyzval vyše 20 izraelských osád na evakuáciu. WAFA: Pri útoku v Gaze bolo zabitých najmenej 30 ľudí

26.10.2024 21:49

Izrael naopak uvoľnil niektoré bezpečnostné obmedzenia pre obyvateľov oblastí na severe Izraela.

Gruzínsko, voľby, Európa, EÚ, Ukrajina

V Gruzínsku je sčítaných 72 percent okrskov: Voľby vyhrala vládnuca strana Gruzínsky sen

26.10.2024 18:36, aktualizované: 22:21

Exit poll naznačoval víťazstvo prozápadných strán.

únos

Tragédia v Mexiku: Pri nehode autobusu zomrelo najmenej 24 ľudí

26.10.2024 18:21

Pri nehode autobusu v centrálnom Mexiku zahynulo najmenej 24 ľudí a ďalších päť ľudí bolo zranených.

Policajný potápač

Dráma na Dunaji: Polícia vytiahla muža, ktorý skočil do rieky. Napriek snahe sa ho nepodarilo oživiť

26.10.2024 17:45, aktualizované: 18:29

Polícia prehľadávala nábrežie a hladinu rieky, záchranným zložkám sa osobu podarilo vytiahnuť z vody a začali ju oživovať.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 237
Celková čítanosť: 403772x
Priemerná čítanosť článkov: 1704x

Autor blogu