Založ si blog

Voľby sa niesli v znamení strachu a hrôzy z PS

Výsledok volieb nie je žiadna sláva. Víťazstvo Smeru sa dalo predpokladať, ale nečakal som že dostanú tak veľa hlasov. Som sklamaný že sa do parlamentu dostalo OľaNo. Po tom ako otrasne sa Matovič správal v čase keď vládol, je podpora OľaNo neuveriteľná. Ďalšie sklamanie je, že sa do parlamentu dostalo KDH. Kresťanskí demokrati slúžia temnote, keď budú v parlamente, nič dobré pre Slovensko neurobia, iba budú škodiť. Najväčším sklamaním pre mňa je, že sa do parlamentu dostala SNS. Danko podľa môjho názoru v parlamente nemá čo robiť.

Tieto voľby boli voľbami, ktoré poznačili strach a hrôza z Progresívneho Slovenska. Smerovoliči, voliči OľaNo, KDH, SNS, všetci volili tieto strany kvôli strachu a hrôze z Progresívneho Slovenska. Dá sa povedať že PS vyburcovalo ľudí k vysokej účasti na voľbách a k voleniu konzervatívnych strán, ako KDH, OľaNo, SNS.

Jediná pozitívna vec na týchto voľbách je že prepadla strana Sme rodina.

Atentát odhaľuje zlo ktoré v nás je

16.05.2024

Na atentát na Fica promptne zareagovala blogerka Ištvánová. Táto blogerka nenávidí duševne chorých ľudí, a je nimi doslova posadnutá. Ako čerešne z torty si vyberá prípady keď nejaký duševne chorý človek spácha zločin a potom o duševne chorých píše ako o nebezpečných indivíduách, ktorých sa máme báť. V skutočnosti iba mizivá časť duševne chorých pácha [...]

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

maďarsko, loď, dunaj

Na Dunaji sa zrazili člny. Hlásia najmenej dve obete a päť nezvestných

19.05.2024 12:11

Polícia začala trestné konanie voči neznámemu páchateľovi pre podozrenie z ohrozenia vodnej dopravy a usmrtenia viacerých osôb.

SR premiér Fico atentát stav Kaliňák BBX

Štyri dni po atentáte na Fica: Premiér je mimo ohrozenia života. Jeho stav je však naďalej vážny

19.05.2024 11:22, aktualizované: 12:30

Roberta Fica zasiahli štyri strely z piatich a spôsobili mu rozsiahle zranenia.

Pellegrini

Pellegrini o okrúhlom stole: Ešte zrejme nedozrel čas. Ak nie sú pripravení politici, buďme aspoň my všetci

19.05.2024 10:45, aktualizované: 13:00

Prezidentka Čaputová uviedla, že možnosť stretnutia je otvorená, je jedno kedy a kde sa uskutoční.

pásmo gazy, izrael, palestínčania

Pri izraelskom nálete na tábor Nusajrát údajne zahynulo 20 ľudí

19.05.2024 10:31

Medzi zranenými je aj viacero detí. Záchranári naďalej prehľadávali trosky.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 218
Celková čítanosť: 349415x
Priemerná čítanosť článkov: 1603x

Autor blogu