Založ si blog

Prezident Ivan Gašparovič – dvojnásobná hanba Slovenska

Keď sa povie Ivan Gašparovič, tak mi ako prvé napadnú jeho smiešne brepty a ako druhý incident s Ivetou Radičovou, keď do nej narazil lakťom a povedal nezavadzaj. Myslím si že ľudia ktorí sa navážajú do druhých, alebo do nich narážajú lakťami, sú primitívi. Ak sa niekto takto správa k žene, tak je to dvojnásobný primitív. Toto bol bohužiaľ prezident Slovenska, a to je hanba. Keďže bol prezidentom dve volebné obdobia, tak je to hanba dvojnásobná.

Knihy, ktoré som prečítal počas predchádzajúcich týždňov

10.05.2024

Mám rád čítanie anglicky písaných kníh. S ich pomocou sa zdokonaľujem v anglickom jazyku. Počas posledných týždňov prečítal: Treasure Island, od R. L. Stevensona, The Memoirs of Sherlock Holmes, od A. C. Doyla, The Invisible Man, od H. G. Wellsa, 20 000 Leagues Under the Sea, a Around the World in Eighty Days od J. Verna. Treasure Island som čítal ako dieťa v slovenčine, potom [...]

Zločin a trest od Dostojevského

09.05.2024

Mám rád Dostojevského a prečítal som veľa jeho kníh. Musím však priznať že sú medzi nimi veľké rozdiely. Napríklad taký Idiot je nepodarok. Čítal som ho dva krát, prvý raz ako osemnásťročný, druhý krát pred niekoľkými rokmi, a ani raz som to nedočítal, také to bolo nudné a zle napísané. Čo sa mi od tohto autora páčilo najviac, tak to boli Diablom posadnutí [...]

Dvesto medveďov do Bratislavy

07.05.2024

Ďalší incident s medveďom. Pobehoval po ulici v Očovej. Podľa nejakých aktivistov z Facebooku bol šofér auta mentálny chudák, lebo hnal zviera pred sebou, ešte si ho aj nahrával a nevenoval sa riadeniu vozidla. Vraj keby medveď niekomu ublížil bola by to jeho vina. Asi ten šofér mal zastaviť, vystúpiť z auta, a nechať sa medveďom doráfať. Mne pri čítaní tých riadkov [...]

Ide o pravdu, Erik Tomáš

Tomáš v Ide o pravdu: Kandidáta na šéfa Hlasu by mal vybrať "otec - zakladateľ" Pellegrini. Peniaze z II. piliera nikomu nevezmeme

15.05.2024 11:00

Otázka voľby predsedu NR SR nie je témou dňa, čaká sa na výsledky eurovolieb, uviedol Erik Tomáš (Hlas).

Matúš Šutaj Eštok

Rezortu vnútra hrozí pokuta 100-tisíc eur za postup v prípade „čurillovcov"

15.05.2024 10:47

Minister Šutaj Eštok pre okolnosti poskytnutia ochrany tzv. čurillovcom podal dokonca trestné oznámenie.

Russia Ukraine War Murals Photo Gallery

Vykúpi sa časť Ukrajincov z odchodu na front? Bývalý veliteľ slávneho pluku vystríha, že vojna by bola len pre chudobných

15.05.2024 10:00

Obrovská mobilizácia, ktorá sa chystá na Ukrajine, si vyžiada veľa peňazí. Na platy vojakov však štát nemôže dať ani jeden dolár z medzinárodnej pomoci.

Most v bratislavskej Vrakuni

Bratislavu čaká skúška trpezlivosti. Frekventovaný most, ktorým denne prejde 20-tisíc áut, budú opravovať a uzavrú

15.05.2024 10:00

Rekonštrukcia jedného z mostov nad Malým Dunajom výrazne ovplyvní dopravu.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 217
Celková čítanosť: 347347x
Priemerná čítanosť článkov: 1601x

Autor blogu