Založ si blog

Rusom to že Rusko vedie vojnu proti Ukrajine vlastne ani nevadí

Keď Rusko zaútočilo na Ukrajinu, tak som s napätím sledoval čo sa bude diať, čakal som či sa v Rusku objaví nejaké hnutie proti vojne. Nič sa nestalo, žiadne protesty. Celkom to chápem, protestovať v Rusku je nebezpečné, keď tam vojnu nazvete vojnou, tak vás zavrú. Ľudia ktorí nejakým spôsobom prejavili nesúhlas s vojnou na Ukrajine, sú ojedinelé prípady, režim ich šikanuje a buď ich vyštvú, alebo ich zatvoria. Keďže v západných krajinách žije veľké množstvo Rusov, bol som zvedavý či nejaké protesty proti vojne nebudú tam. Zaujímalo ma či nejaké demonštrácie nebudú v Nemecku, alebo v Českej republike. A nič. Rusom to že Rusko vedie proti Ukrajine vojnu vlastne ani veľmi nevadí, oni sa cítia ohrození západným svetom a myslia si že Rusko sa takýmto spôsobom bráni. Skôr sa im nepáči že vojnu vedú nedostatočne efektívne a nevedia ju vyhrať. Myslím že v tomto ich myslení je niečo choré.

Z pekných detí vyrastú škaredí ľudia

19.08.2024

Túto myšlienku som niekde čítal a myslím si že je to pravda. Našiel som starú fotku, na ktorej som zachytený ako dieťa. Vyzerám na nej oveľa lepšie ako dnes. Ja som doslova šokovaný, ako výrazne sa počas dospievania a dospelosti zmenila moja tvár. Rozšírila sa mi jej dolná časť, nos sa mi zväčšil a predĺžil (a teraz ako dospelý ho mám nakrivo, do strany), oči sa [...]

Užitočné modelárske náradie (aj s obrázkami)

15.08.2024

Ak uvažujete nad tým, že sa začnete venovať stavbe plastikových modelov, neprehliadnite tento článok. Prinášam v ňom prehľad užitočných modelárskych pomôcok. Vŕtačka – V modelárskych obchodoch sa dajú kúpiť špeciálne malé ručné vŕtačky (na obrázku) so sadou tenkých vrtáčikov. Využiť sa tento nástroj dá napríklad, keď je v jednom dieli dierka na [...]

Modelárstvo ma učí trpezlivosti

12.08.2024

Keď spomínam na svoju minulosť, tak ďakujem bohu, že ako dieťa som objavil modelárstvo. Je to úžasné hobby. Človek pri ňom zabije množstvo času a je relatívne lacné. (Jeden kit v mierke 1/72 stojí desať – dvadsať eur, a trvá niekoľko týždňov kým ho postavíte.) Modelárstvo má množstvo benefitov, teraz napíšem o tom ktorý považujem za najhlavnejší, a to je, [...]

Kentucky, streľba

Strelec na diaľnici v americkom Kentucky pálil do ľudí, viacerých postrelil

08.09.2024 06:25

Útočník v sobotu večer spustil paľbu na vozidlá idúce po diaľnici v americkom štáte Kentucky a postrelil najmenej štyri osoby.

Robert Fico, KDH

Atentátnik alebo terorista? Cintula už streľbu na Fica neľutuje. Vyšetrovatelia súd nepresvedčili, že plánoval teroristický útok

08.09.2024 06:00

Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) už má na stole správu, no tá sa podľa informácií Pravdy týka len postupu ochranky a nie samotného vyšetrovania atentátu.

vojna na Ukrajine, Praha

ONLINE: CIA a MI6 vinia Rusko, že ohrozuje svetový poriadok. Svoje dostala aj Čína

08.09.2024 05:55

Šéfovia CIA a MI6 v spoločnom článku uviedli, že Rusku sa nepodarí zničiť Ukrajinu. Ako výzvu 21. storočia vidia vzostup Číny.

Zaluznyj Dolhonovska sirka  FB

Železný generál s ľudskou tvárou. Čo prezrádza prvá kniha o Valerijovi Zalužnom?

08.09.2024 05:30

Jeho generáli ho vtedy prvý raz počuli kričať. Hlavný veliteľ Ozbrojených síl Ukrajiny Valerij Zalužnyj mal na rozčúlenie dôvod. Dvanásť dní pred začatím vojny simulácie ukázali, že zvolená taktika na odrazenie ruskej invázie povedie do troch týždňov k porážke.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 232
Celková čítanosť: 389833x
Priemerná čítanosť článkov: 1680x

Autor blogu