Založ si blog

Putin sa bojí o život

Ruský prezident Putin je čudák. Nepoužíva internet, ani mobilný telefón, a má strach že sa nakazí Covidom. Podobne ako niekdají severokórejský vodca Kim Čong-il, sa bojí lietať a cestuje radšej vlakom. Ruský prezident má pokrivené vnímanie reality a veľký strach o svoj život. Tieto veci o ňom prezradil jeho bývalý ochrankár. Všetko je to veľmi smiešne, ale neprekvapuje to, diktátori a despoti sú obyčajne takí.

Ty špatúch!

01.05.2024

Keď som chodil do posledného ročníka na strednej škole, býval som na priváte. Cestou do školy som sa zvykol zastaviť na jednom mieste a zapáliť si. Raz keď som tam fajčil, videl som okolo prechádzať dievča asi tak staré ako ja, ktoré (ako som zistil neskôr) chodilo do školy pre mentálne a sociálne zaostalé deti. Pamätám si že keď išla okolo mňa, tak na mňa gánila [...]

Milota a jej deti

28.04.2024

Milota má prenajatý jednoizbový byt. Žije v ňom s tromi malými deťmi a dvoma psami. Ani chvíľu u nich nie je pokoj. Deti pobehujú po byte, dupú, kričia, hádžu hračky o zem, vozia sa na odrážadle po plávajúcej podlahe. Ako som už písal, Milotu spoznáte podľa divého medvedieho pohľadu. Hlas ktorý má, sa k tomuto jej divému pohľadu dokonale hodí. Má silný a veľmi [...]

Milota a jej demenciou postihnutá babička

27.04.2024

Milotinej babičke začína demencia. Keď niečo robí, tak to nikdy nedokončí, zabúda, keď rozpráva, nevie nájsť správne slová, býva často dezorientovaná a nevie kde je. Milota však našla spôsob, ako priebeh choroby u nej spomaliť. Tým zázračným prostriedkom je tanec. Ten odbúrava stres, dvíha náladu, a zlepšuje zdravie, fyzické aj psychické. Keď Milotina babička [...]

al-Džazíra

Netanjahuova vláda schválila ukončenie činnosti televízie Al-Džazíra v Izraeli

05.05.2024 12:54, aktualizované: 13:18

Zatiaľ nie je jasné, kedy zákaz nadobudne platnosť a či je trvalý alebo dočasný.

Štefan Harabin

Glück, Migaľ, Plaváková a Čaučík sa nestotožňujú s Harabinom v súdnej rade. Danko áno

05.05.2024 12:42, aktualizované: 13:10

Migaľ podotkol, že ak by SNS trvala na tomto kandidátovi, v Hlase si k tomu budú musieť sadnúť.

Väzenie / Väznica / Cela /

Najviac väzňov v SR malo dokončené len úplné základné vzdelanie

05.05.2024 12:13

Celkovo sa v slovenských ústavoch k 31. decembru 2023 nachádzalo 8 305 odsúdených osôb a 1 419 obvinených osôb.

EU Dollar Euro Parity Explainer

Lídri susedných štátov svoje sľuby o eure nesplnili. Kedy Slováci prestanú platiť korunou, forintom a zlotým?

05.05.2024 11:27

Politici v Česku, Poľsku a Maďarsku mali ambiciózne plány s prijatím spoločnej európskej meny. Zostalo pri kvetnatých rečiach. Ako to vyzerá teraz?

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 214
Celková čítanosť: 338950x
Priemerná čítanosť článkov: 1584x

Autor blogu