A klient musí mať smartfón a v ňom stiahnutú appku.
Nedávno mi prišiel mail v ktorom ma pracovníčka VÚB banky žiadala aby som si tento nový internet banking aktivoval. Keď som si otvoril tutorial ktorý mi poslala, zistil som že táto aktivácia je extrémne zložitá a užívateľsky nepriateľská. Najhoršie je že človek je nútený si do telefónu stiahnuť appku.
Ja chápem že moderný človek má smartfón v ruke na záchode, pri jedle, v posteli, má ho proste prirastený k ruke a má v ňom milión appiek. Lenže ja nie som moderný človek a neznášam smartfóny, lebo sú to vskutočnosti stupidfóny.
Od roku 2018 mám smartfón ale dodnes som si naň nezvykol, neznášam ho a mám ho iba na telefonovanie.
Je mnoho ľudí, ktorí z rôznych dôvodov smartfóny nemajú, a takto si nebudú môcť aktivovať nový internet banking. Čo banka poradí týmto ľuďom? Je jasné že nie je možné ich nútiť aby si kupovali stupidfóny, pardon smartfóny.
Na toto som bol zvedavý a preto keď som bol minulý týždeň v piatok v banke, tak som sa pani pri okienku na to spýtal, čo budú po zavedení nového internet bankingu robiť ľudia ktorí nemajú smartfóny. A pani mi jednoducho povedala že nevie. Ale že ju to tiež zaujíma, lebo jej rodičia majú iba tlačidlové telefóny.
Takže treba počkať a potom sa uvidí. Som veľmi zvedavý čo VÚB banka vymyslí pre ľudí ktorí nemajú smartfóny.
Na záver dodám že nie som jediný komu sa nový internet banking VÚB nepáči. Prečítajte si tento článok, tam ho hodnotia veľmi nízko. Napríklad používatelia systému Android ho hodnotia na 1,5 hviezdičky, používatelia Huawei iba na jednu hviezdičku.
a)...mne sa nepáči táto banka už 30 rokov, ako... ...
Celá debata | RSS tejto debaty