Založ si blog

Osudová žena

Nemohol uveriť tomu, že sa mu ju podarilo získať. On bol len bezvýznamný básnik, ona vynikajúca hudobníčka.

Keď sa pozeral do svojej minulosti, tak pred tým ako ju spoznal, ako keby ani nežil. A po tom čo vstúpila do jeho života, ako keby jeho bytie ožiarili slnečné lúče. Jeho dni sa premenili na bláznivý film, plný bizarných momentov. Jej úžasná osobnosť, jej nálady, nevyspytateľnosť, to všetko urobilo jeho život podobným vzrušujúcej jazde na horskej dráhe.

Bola veľmi štíhla, mala pekné nohy a prsia, chudé kostnaté ramená, bledú pokožku a súmernú oválnu tvár s malým rovným nosom, pekne formovanými perami a krásnymi zelenými očami. Vlasy si farbila, aktuálne ich mala ružové. Obliekala sa výstredne ale zároveň príťažlivo. Bola osobnosťou, ktorú nebolo možné si nevšimnúť. Každý muž ktorému sa páčia ženy, na nej išiel oči nechať, každého upútala.

Keď bol s ňou, cítil sa ako v nebi, keď bol sám, sníval a opíjal sa láskou. Chodil hore dolu po svojom byte, predstavoval si seba a ju, ich spoločný život, spoločnú budúcnosť.

Vzťah medzi nimi začal tak, že najprv si písali. To trvalo pomerne dlhý čas. Pomalé tempo zbližovania zdôvodňovala tým, že s mužmi zažila viacero sklamaní a preto si chce každého nového partnera najprv dôkladne oťukať. Neskôr sa začali stretávať, chodiť na kávu, čaj, do cukrárne.

S radosťou zisťoval, že si veľmi dobre rozumejú. Vládla medzi nimi zhoda v názoroch na mnohé veci, mali rovnaký vkus, páčila sa im rovnaká hudba, rovnaké knihy.

Cítil šťastie že s ňou môže byť a vždy keď mohol, tak jej kúpil nejaký darček.

Jedného dňa ho pozvala k sebe domov. Keď prišli do jej bytu, zapálila vonnú sviečku, pustila tichú hudbu, ponúkla mu niečo na pitie. A potom sa po prvý krát milovali. Bolo to krásne.

O týždeň sa opäť stretli u nej doma a milovali sa po druhý krát. Tentoraz si však všimol, ako keby jej to nerobilo radosť. Keď skončili, povedala mu že má zdravotné problémy, kvôli ktorým nedokáže mať pôžitok zo sexu.

Keď sa u nej doma stretli po tretí krát, prišlo prekvapenie. Namiesto sexu, vytiahla balíček.

„Niečo pre teba mám.“ Povedala tajomne a vytiahla predmet, ktorý sa skrýval v krabičke. „Neviem, ako sa to po slovensky povie. V anglickom jazyku, je na to výraz chastity cage, čiže niečo ako pás cudnosti pre mužov. Táto vec ti zabráni mať orgazmus. Nebudeš s tým môcť súložiť ani masturbovať. Nič sa neboj, kúpila som ti taký, ktorý keď sa zamkne, tak si ho nijako nebudeš môcť zložiť dole. Ak ma máš naozaj rád, chcem, aby si si ho nasadil a nosil ho.“

On urobil to čo od neho žiadala. Spravil by pre ňu predsa čokoľvek. Zamkla ho a ukázala mu kľúčik:

„Zapamätaj si, ako vyzerá tento kľúč. Lebo toto nie je obyčajný kľúč, ale toto je kľúč, od tvojho dobrého správania. Teraz ho schovám na miesto, ktoré poznám iba ja, a odomknem ťa iba vtedy, keď si to zaslúžiš. Lebo, a to si dobre zapamätaj, také veci ako láska alebo odpustenie, si musíš ZASLÚŽIŤ.“

Prešiel nejaký čas. Sú u nej v spálni. Ona má na sebe iba podprsenku a na nohách, aj napriek tomu že práve leží v posteli, má obuté vysoké vojenské topánky. Číta knihu. Občas pozrie na neho.

„Ako sa cítiš?“ Spýtala sa ho. „Ako dlho si už nemal vyvrcholenie? Už viac ako tri týždne? Chcel by si ho, však? Cítiš, ako ti brní vták. Nemôžeš spávať a stále na to myslíš. Nepretržite si uvedomuješ svoje genitálie, lebo máš na nich nasadenú tú vec. Pozri sa na mňa,“ povedala mu a provokatívne roztiahla nohy. „Aha, pozeraj sa, ako ti nastavujem svoju pošvu. Mohol by si sa so mnou milovať, ale nemôžeš. Pretože ja kontrolujem tvoju sexualitu.“

„Povedz, ako si si predstavoval vzťah so mnou?“ Pokračovala po chvíli ticha. „Ako niečo romantické? Že si kúpime vzducholoď a budeme na nej letieť okolo sveta? Zo dna morí loviť poklady? Každý deň súložiť až do vysilenia a urobíš mi päť detí? Vidíš, realita je úplne iná.“

Po týždni, sú opäť u nej doma:

„Dnes ti tú vec na chvíľu zložím, pretože ťa treba oholiť. Ale nedovolím ti, aby si to urobil sám, lebo by si to mohol zneužiť a masturbovať. A vieš prečo to idem urobiť? Lebo toto bude rituál, ktorým ti budem dávať najavo, že tvoje genitálie už viac nie sú tvojim majetkom. Teraz patria mne. Ja ich používam namiesto teba a môžem s nimi robiť to, čo uznám za vhodné. Sadni si na stoličku a daj si ruky za chrbát.“

Potom ho spútala tak, že sa nemohol vôbec pohnúť.

„Poslúchaš ma, pretože mám nad tebou moc. A to je dobre. A s každým jedným príkazom, ktorý splníš, sa táto moc, ktorou nad tebou vládnem, upevňuje.“

Potom sa pustila do práce.

„Som si istá, že sa ti to páči a nemenil by si, za nič na svete. Vy muži ste úchylné zvieratá. Viem to odo dňa, keď ma môj otec začal sexuálne zneužívať.“

Boli si sadnúť do jej obľúbenej reštaurácie. Ona si dala vegánske sushi, on steak. Potom išli do klubu, pili alkohol a tancovali. Bola ako vždy úžasná, mala oblečenú minisukňu, korzet a vysoké vojenské topánky. Vynikajúco tancovala a bolo vidieť že si chvíle v klube užíva. On sedel pri stole s pohárom v ruke, a pozeral na ňu.

Potom vstal a tancoval spolu s ňou. Pretancovali celú noc a nad ránom sa vrátili ku nej domov.

O niekoľko dní neskôr: Sedela vedľa neho na gauči, v ruke držala pohár s grapefruitovým džúsom a rozprávala mu o svojom živote:

„Keď som pracovala v Nemecku, uniesli ma a nadrogovali. Keď som sa prebrala, bola noc. Nachádzala som sa v nejakom parku. Okolo mňa boli také veľké kvetináče, v ktorých rástli akési rastliny a ja som stála v presne takom istom kvetináči a nohy som mala zaliate v cemente, takže som sa nemohla ani pohnúť. Ruky som mala za chrbtom zalepené lepiacou páskou. Ústa som mala zalepené tiež, a tak som nemohla kričať. Nohavičky som mala stiahnuté. Zozadu ku mne prichádzali neznámi muži a znásilňovali ma.“

Ubehol týždeň. Prechádzali sa po meste. Náhle zastali a upreli pohľady dohora. Na streche oproti stojacej výškovej budovy stál muž a chcel skočiť dole. Na ulici sa zbiehali ľudia, prišla záchranka, polícia a hasiči. Minúty ubiehali, napätie rástlo. Na strechu k nemu vyšiel lekár, ktorý sa ho pokúšal prehovoriť. Prišiel až ku nemu a chytil ho za ruku. Keď už to vyzeralo, že všetko dobre dopadne, muž sa mu vytrhol. Skočil zo strechy a zabil sa.

Uvedomil si, že aj on je ako ten človek čo skočil zo strechy. Byť vo vzťahu s ňou je ako vrhnúť sa do priepasti. A hoci si uvedomoval že ich vzťah nie je normálnym vzťahom, nedokázal ju opustiť.

„Mám hraničnú poruchu osobnosti, bipolárnu poruchu, a poruchu prijímania potravy. Pred časom som sa pokúsila znížiť dávky liekov, ale musela som prestať, lebo som sa začala veľmi zle cítiť. Tri noci po sebe som nespala, a potom som sa dostala do mánie a skončila na psychiatrii…“

Čím dlhšie hovorila, tým viac bola nahnevaná. Začala chodiť po izbe a hrešiť.

„Čo si povedal?“ Osopila sa zrazu na neho. „Ty sa mi vysmievaš? Vraj verím v Krista keď na neho nadávam? Ja ho nenávidím. Nenávidím svoj život. Nenávidím ľudí, ktorí mi ublížili a prisahám, že sa pomstím. V budúcom živote, budem sériový vrah a budem zabíjať ľudí. Tak čo, už si spokojný? Páči sa ti moja viera?“ Kričala, upierajúc na neho svoje oči, v ktorých sa miešal hnev so zúfalstvom.

Keď na druhý deň prišiel domov, doniesol jej veľkú kyticu kvetov. Ona sa pri pohľade na ňu rozosmiala.

„Ale ja ťa nemilujem! Chodím s tebou iba preto, aby som ostatným ukázala: Mám frajera, takže som PERFEKTNÁ. Nie som taká zlá, ako si myslíte, lebo NIE SOM SINGLE. A žiadne kvety od teba nechcem. Ak mi túžiš urobiť radosť, tak prosím ťa trp! A ja sa budem pozerať a budem skúmať tvoje utrpenie. A budem sa pýtať: Trpíš? A budem sa z toho tešiť, pretože to je jediné, čo mi vie urobiť radosť. Lebo ja som zlý človek. Na pohľad vyzerám ako sladký zákusok, ale v skutočnosti som horká a jedovatá. Bola som zranená a preto zraňujem. Trpím a preto neviem spôsobovať nič iné, ako utrpenie. Som prázdna a neprežívam žiadne emócie. Neviem sa prirodzene tešiť a nič ma nenapáli viac, ako čo len malý náznak toho, že sa dobre bavíš a si uvoľnený. Z toho dôvodu neznesiem, aby si sa z čohokoľvek radoval. Som neschopná dosiahnuť sexuálne uspokojenie, tak ho nedoprajem ani tebe. A preto ťa budem udržovať v stave trvalej sexuálnej frustrácie.“

Bola noc. Mesto stíchlo, v povetrí poletovali nočné motýle, na tmavom nebi bolo vidieť žltý Mesiac a pár hviezd.

Ležali v posteli. Náhle sa pohla bližšie k nemu a pošepkala mu do ucha:

„Sme karmicky spojení. Poznali sme sa počas minulých životov a osud nás zviedol dohromady aj teraz. Budeš mi slúžiť a ostaneš mojim poslušným otrokom teraz, a aj v nasledujúcich vteleniach. Opakuj tie slová po mne. Naučím ťa tým najhorším veciam. Opakuj to. A tak to bude, až do nášho večného zatratenia.“

 

Z pekných detí vyrastú škaredí ľudia

19.08.2024

Túto myšlienku som niekde čítal a myslím si že je to pravda. Našiel som starú fotku, na ktorej som zachytený ako dieťa. Vyzerám na nej oveľa lepšie ako dnes. Ja som doslova šokovaný, ako výrazne sa počas dospievania a dospelosti zmenila moja tvár. Rozšírila sa mi jej dolná časť, nos sa mi zväčšil a predĺžil (a teraz ako dospelý ho mám nakrivo, do strany), oči sa [...]

Užitočné modelárske náradie (aj s obrázkami)

15.08.2024

Ak uvažujete nad tým, že sa začnete venovať stavbe plastikových modelov, neprehliadnite tento článok. Prinášam v ňom prehľad užitočných modelárskych pomôcok. Vŕtačka – V modelárskych obchodoch sa dajú kúpiť špeciálne malé ručné vŕtačky (na obrázku) so sadou tenkých vrtáčikov. Využiť sa tento nástroj dá napríklad, keď je v jednom dieli dierka na [...]

Modelárstvo ma učí trpezlivosti

12.08.2024

Keď spomínam na svoju minulosť, tak ďakujem bohu, že ako dieťa som objavil modelárstvo. Je to úžasné hobby. Človek pri ňom zabije množstvo času a je relatívne lacné. (Jeden kit v mierke 1/72 stojí desať – dvadsať eur, a trvá niekoľko týždňov kým ho postavíte.) Modelárstvo má množstvo benefitov, teraz napíšem o tom ktorý považujem za najhlavnejší, a to je, [...]

izrael, palestína, Džanín, armáda

Izraelská armáda sa stiahla po vyše týždni z Džanínu

06.09.2024 07:40

Armáda zanechala za sebou rozsiahle škody na infraštruktúre a vyše dve desiatky mŕtvych.

leto, horúčavy, turecko

Tohtoročné leto bolo najteplejšie v histórii meraní, uviedol Copernicus

06.09.2024 06:52

Extrémne počasie má dopady na ľudské životy, varujú klimatológovia a naliehajú na prijatie opatrení na zníženie emisií skleníkových plynov.

Georgia, streľba, Colt Gray

Polícia zadržala otca 14-ročného podozrivého z vrážd na strednej škole v Georgii

06.09.2024 06:35

Päťdesiatštyriročný Colin Gray je obvinený z neúmyselného zabitia, vraždy a týrania detí.

SR MV polícia bomby školy vyhrážky BAX

Bombové hrozby každý deň. Prečo sú cieľom školy? Evakuácia nie je všeliek na každú hrozbu, hovorí expert

06.09.2024 06:00

Niektoré školy zatvorili svoje brány a vyučovanie zrušili aj v piatok.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 232
Celková čítanosť: 389486x
Priemerná čítanosť článkov: 1679x

Autor blogu