Založ si blog

Moje obrázky – Strážca prahu

V dnešnom článku sa vraciam do minulosti, keď som chcel byť výtvarníkom. Nakreslil som vtedy niekoľko obrázkov. Toto je jeden z nich. Nazval som ho Strážca prahu. Obrázok vznikol v roku 2003.

Ty špatúch!

01.05.2024

Keď som chodil do posledného ročníka na strednej škole, býval som na priváte. Cestou do školy som sa zvykol zastaviť na jednom mieste a zapáliť si. Raz keď som tam fajčil, videl som okolo prechádzať dievča asi tak staré ako ja, ktoré (ako som zistil neskôr) chodilo do školy pre mentálne a sociálne zaostalé deti. Pamätám si že keď išla okolo mňa, tak na mňa gánila [...]

Milota a jej deti

28.04.2024

Milota má prenajatý jednoizbový byt. Žije v ňom s tromi malými deťmi a dvoma psami. Ani chvíľu u nich nie je pokoj. Deti pobehujú po byte, dupú, kričia, hádžu hračky o zem, vozia sa na odrážadle po plávajúcej podlahe. Ako som už písal, Milotu spoznáte podľa divého medvedieho pohľadu. Hlas ktorý má, sa k tomuto jej divému pohľadu dokonale hodí. Má silný a veľmi [...]

Milota a jej demenciou postihnutá babička

27.04.2024

Milotinej babičke začína demencia. Keď niečo robí, tak to nikdy nedokončí, zabúda, keď rozpráva, nevie nájsť správne slová, býva často dezorientovaná a nevie kde je. Milota však našla spôsob, ako priebeh choroby u nej spomaliť. Tým zázračným prostriedkom je tanec. Ten odbúrava stres, dvíha náladu, a zlepšuje zdravie, fyzické aj psychické. Keď Milotina babička [...]

Vrtuľník / Apache AH-64E /

Cvičenia NATO blízko ruských hraníc ukazujú, že Aliancia sa pripravuje na možný konflikt s Ruskom, tvrdí Kremeľ

04.05.2024 13:27

Vojenské cvičenia Steadfast Defender sú najrozsiahlejšie cvičenia NATO od manévrov Reforger z roku 1988 počas studenej vojny.

Milan Rastislav Štefánik

Politici si pripomínajú výročie úmrtia generála Štefánika. Mestá a obce organizujú pietne spomienky

04.05.2024 12:49

Milan Rastislav Štefánik zomrel 4. mája 1919 pri tragickej leteckej nehode pri pristávaní neďaleko Bratislavy.

Francúzsko / Police /

Prestrelka neďaleko Paríža si vyžiadala jedného mŕtveho a šesť zranených

04.05.2024 12:23

Malo ísť o vyrovnávanie si účtov v súvislosti s obchodovaním s drogami.

Michal Šimečka

Za predsedu PS snem zvolil opätovne Michala Šimečku

04.05.2024 11:14

Podporu mu vyjadrilo 155 zo 161 hlasujúcich delegátov.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 214
Celková čítanosť: 338686x
Priemerná čítanosť článkov: 1583x

Autor blogu