Založ si blog

Hajzli pomáhajú hajzlom

Už som tu písal, ako som kedysi dávno vyrábal pastierske píšťalky, chcel som ich predávať cez ÚĽUV a ako som tam stretol teťulu, ktorá bola voči mne nepriateľská, arogantná a neverila mi že som píšťalku, ktorú som jej doniesol ukázať, naozaj vyrobil ja. Táto teťula patrila medzi ľudí ktorí dusia talenty. To sú ľudia ktorí v živote nič hodnotné nevytvorili, ale sú na pozíciách, kde rozhodujú o druhých, či budú môcť predávať svoje výrobky, či vyhrajú súťaž a podobne. S takýmito ľuďmi mám aj jednu novšiu skúsenosť. Podarilo sa mi nájsť vydavateľa, ktorý prejavil záujem o môj rukopis. Napísal mi, že skúsi požiadať o finančnú dotáciu na vydanie tej knihy. Samozrejme, dotáciu neschválili a z knihy pravdepodobne nič nebude. Keď som chodil do školy, tak som poznal jedného človeka, ktorý bol neuveriteľný hajzel. A vyhral každú súťaž ktorej sa zúčastnil. Proste niekto je hajzel a má neuveriteľné šťastie. Asi je to preto, lebo ľudia ktorí sú v komisiách, kde rozhodujú o tom kto vyhrá súťaž, kto dostane finančnú podporu a podobne, sú tiež hajzli. A hajzli pomáhajú hajzlom.

Milota a jej deti

28.04.2024

Milota má prenajatý jednoizbový byt. Žije v ňom s tromi malými deťmi a dvoma psami. Ani chvíľu u nich nie je pokoj. Deti pobehujú po byte, dupú, kričia, hádžu hračky o zem, vozia sa na odrážadle po plávajúcej podlahe. Ako som už písal, Milotu spoznáte podľa divého medvedieho pohľadu. Hlas ktorý má, sa k tomuto jej divému pohľadu dokonale hodí. Má silný a veľmi [...]

Milota a jej demenciou postihnutá babička

27.04.2024

Milotinej babičke začína demencia. Keď niečo robí, tak to nikdy nedokončí, zabúda, keď rozpráva, nevie nájsť správne slová, býva často dezorientovaná a nevie kde je. Milota však našla spôsob, ako priebeh choroby u nej spomaliť. Tým zázračným prostriedkom je tanec. Ten odbúrava stres, dvíha náladu, a zlepšuje zdravie, fyzické aj psychické. Keď Milotina babička [...]

Milota zbila syna

26.04.2024

Milota má krátke a hrubé nohy. Ale ruky dlhé a mocné ako opica. Keď stojí mierne nahnutá dopredu, hojdajú sa popri jej trupe ako také kladivá. Prenesme sa v tejto chvíli do jej bytu. Jej psy driemu v kúte. Mladšia dcéra štvornožkuje po zemi. Staršia hrá varechou na radiátore. Milota vojde do kúpeľne, kde nájde syna. Ten ju chytí za lem šiat a povie: mamina, ukáž mi [...]

lešť

Vojaci si v Lešti preverili svoju pripravenosť v rámci cvičenia Strong Cohesion 2024

29.04.2024 12:01

Na cvičení sa zúčastnilo takmer 1 500 vojakov šiestich armád NATO so 400 kusmi vojenskej techniky.

Ruská polícia, poriadková polícia, Petrohrad,

Militanti zaútočili na policajtov v Rusku, hlásia sedem mŕtvych. Útočili aj pred týždňom

29.04.2024 11:20

Ozbrojenci severne od mesta Karačajevsk začali proti dopravným policajtom paľbu z automatických zbraní a hodili na nich výbušné zariadenia.

ide o pravdu, dzurinda

Dzurinda: Nie je najmenší dôvod zvažovať alternatívu k EÚ

29.04.2024 11:15

Expremiér pred 20 rokmi doviedol Slovensko do Európskej únie.

hamburg, kalifát, demonštrácia, protest, islam, moslim

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 213
Celková čítanosť: 336115x
Priemerná čítanosť článkov: 1578x

Autor blogu