Založ si blog

Už státisíce ľudí ušli z Ruska kvôli Putinovi a vojne na Ukrajine

Putinov totalitný režim a hrozba toho že budú musieť bojovať na Ukrajine. Toto všetko vyháňa mladých Rusov preč z Ruska.

Od dňa keď Rusko napadlo Ukrajinu ich ušli už státisíce. Idú najmä do postsovietskych krajín, napríklad do Arménska ich ušlo údajne až osemdesiattisíc.

Utekajú tiež do Turecka. Sú to najmä mladí programátori, vedci, umelci, novinári, všetko ľudia ktorí budú Rusku chýbať.

Milota a jej frajer Viluško

25.04.2024

Milota je slobodná matka. Otec jej detí pracuje ako robotník v Rakúsku a o svoju rodinu má minimálny záujem. Keďže jej chýbal chlap, našla si frajera. Volá sa Viluško. Vysoký je asi meter päťdesiat, a hoci má iba tridsať rokov, hlavu má plešatú ako koleno. Viluško je bitkár, keď navštívi krčmu, tak sa v nej vždy pobije. Najviac ho dráždia ľudia ktorí majú na hlave [...]

Písanie o mojej hrdinke Milote – mužské a ženské spermie

24.04.2024

Milota telefonuje so svojou priateľkou Violou. Kde teraz si? Spýta sa jej. Som v meste, odpovie Viola. A ja som na byte, prezradí Milota. Ide ma trafiť šľak z mojej mamy, zdôverí sa priateľke Viola. Keď som chodila s mojim chlapom, tak sa ma stále pýtala, kedy sa za neho vydám. Keď som sa za neho vydala, tak sa ma stále pýtala, kedy budeme mať dieťa. Keď sa mi narodila dcéra, [...]

Moja hrdinka Milota – pilotný článok o mojej hrdinke

23.04.2024

Vážení čitatelia, neprehliadnite tento článok! Venujem v ňom pozornosť jednej veľmi zaujímavej osobnosti. Už som sa o nej, mimochodom, raz zmienil, v jednom zo svojich predchádzajúcich blogov. Dnes o nej napíšem opäť. (Dúfam že toto nebude posledný článok o nej, ale že to bude úvodný text z dlhšej série, kde budem písať rôzne epizódy z jej života.) A teraz ju [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 210
Celková čítanosť: 332758x
Priemerná čítanosť článkov: 1585x

Autor blogu